ליאורה עופר ממנה סמנכ"לית שיווק חדשה בעופר השקעות

חברת עופר השקעות הודיעה על מינויה של שרון בן צבי, עד לאחרונה סמנכ"לית השיווק בקבוצת משולם לוינשטין, לתפקיד סמנכ"לית השיווק והנכסים בחברה • וגם: חברת נטו של דודי עזרא תסתפק בתשלום מופחת מהחברה-הבת

שרון בן צבי / צילום: גלי חרמון
שרון בן צבי / צילום: גלי חרמון

ממשולם לוינשטין לליאורה עופר: סמנכ"לית שיווק חדשה בעופר השקעות

חברת עופר השקעות שבשליטת ליאורה עופר הודיעה על מינויה של שרון בן צבי לתפקיד סמנכ"לית השיווק והנכסים בחברה. בן צבי תחליף בתפקיד את שרון שטרית, שפורש בתום 12 שנים ופונה לדרך עצמאית.

בן צבי (48) שימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית השיווק בקבוצת משולם לוינשטין, ובמסגרת תפקידה הייתה שותפה לתהליכי איתור קרקעות, תכנון ובניית אסטרטגיות שיווקיות, והייתה אחראית על המכירות וההשכרות. היא תיכנס לתפקידה החדש בעופר השקעות בחודש נובמבר.

עופר הודתה לשטרית על השנים בהן כיהן בחברה ועל כך שהוא "ניהל בשנים האחרונות את השיווק של הפרויקטים בתחום מגורי היוקרה והיה אחראי להשכרתם של הנכסים המניבים של הקבוצה. אנו מודים לו על תרומתו לאורך השנים ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

בנוגע לבן צבי אמרה עופר כי "היא אשת מקצוע מוכשרת וראויה ובעלת ניסיון רב בעולם הנדל"ן. אני מאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

שרון בן צבי / צילום: גלי חרמון
 שרון בן צבי / צילום: גלי חרמון

שרון שטרית / צילום: אסף פינצ'וק
 שרון שטרית / צילום: אסף פינצ'וק

נטו של דודי עזרא תסתפק בתשלום מופחת מהחברה-הבת

לאחר שאסיפת בעלי המניות של יבואנית ומשווקת מוצרי המזון נטו מלינדה לא דנה בכל הנושאים שעמדו על הפרק באסיפה האחרונה, היא צפויה להתכנס שוב כדי לאשר תמורה חודשית מופחתת של 200 אלף שקל לבעלת השליטה בה, נטו אחזקות, הנמצאת בשליטת היו"ר דודי עזרא ובנו עדי, עבור שירותי הניהול הניתנים לה. התמורה החודשית בהסכם הניהול הקיים בין שתי החברות נקבעה על 265 אלף שקל, ונגזרה, לפי נטו מלינדה, "מהשתתפות החברה בעלות הגמול של נושאי המשרה בנטו, שמכהנים כנושאי משרה גם בחברה".

העדכון בדמי הניהול עבור בעלת השליטה נעשה לאחר שבאחרונה אישרו בעלי מניות נטו אחזקות את תנאי כהונתו של דודי עזרא בתפקידו כיו"ר נטו אחזקות, נוסף לתפקידו כנשיא, בעלות חודשית מוערכת של כ-250 אלף שקל, וזאת אחרי שבנו, עדי עזרא, עזב את ראשות הדירקטוריון ביולי האחרון.

בנטו מלינדה מעריכים כי התמורה עבור נטו אחזקות בשנה הנוכחית תצטבר לכ-3 מיליון שקל, וזאת אחרי שבשלוש השנים האחרונות (2016-2018) היא נעה בטווח של כ-1.5-3.2 מיליון שקל בכל שנה.

לדבריהם, התמורה נקבעה בין היתר "בהתחשב בגודל החברה, אופי פעילותה, מצבה של החברה וצרכיה, כישורי המנהלים בתפקידם, תחומי אחריותם ובתרומתם להצלחת החברה וכן בהתחשב בעלות החליפית של העסקה מטה מלא ונפרד" וכן בחילופי התפקידים בין דודי עזרא ובנו.

נוסף על כך, נטו מלינדה דיווחה בימים האחרונים על מינויו של פרופ' זאב רוטשטיין לתקופת כהונה נוספת כדירקטור חיצוני (דח"צ) בחברה.

רוטשטיין (69), שניהל את המרכז הרפואי שיב"א בתל-השומר בין השנים 2014-2016, ומאז ועד היום מנהל את המרכז הרפואי הדסה בירושלים, הצטרף לדירקטוריון נטו מלינדה בשנת 2016. 

נטו מלינדה נסחרת בשווי של כ-1 מיליארד שקל, אחרי שמנייתה התחזקה בכ-20% מתחילת השנה.

דודי עזרא   / צילום: אביב חופי
 דודי עזרא / צילום: אביב חופי