מניקור עד הבית: איל מקיאג' רוכשת סטארט-אפ להזמנת שירותי קוסמטיקה לבית הלקוח

מחיר העסקה לא פורסם • הסטארט-אפ מיסביז, שהוקם לפני ארבע שנים, פיתח זירת מסחר מקוונת המאפשר הזמנת שירותי טיפוח, והוא פעיל בישראל ובבריטניה • עד כה הושקעו בסטארט-אפ מעל 5 מיליון דולר

בקרוב תוכלו להזמין פדיקור של איל מקיאג' הביתה: חברת הקוסמטיקה והאיפור המקצועי איל מקיאג' רוכשת את הסטארט-אפ מיסביז (Missbeez), שמפעיל פלטפורמה להזמנת שירותי טיפוח עד לבית הלקוח בישראל ובבריטניה.

הסטארט-אפ הישראלי מיסביז, שהוקם לפני ארבע שנים, פיתח זירת מסחר מקוונת המאפשרת הזמנת שירותי טיפוח, ביניהם מניקור, פדיקור, איפור, עיצוב שיער ועוד.

מחיר העסקה לא פורסם, אך בסביבת החברה מציינים כי עד כה הושקעו בסטארט-אפ מעל 5 מיליון דולר, כשבין המשקיעים נמנים OurCrowd, iAngels, Target Global, 500Startups ועוד. הסטארט-אפ מיסביז הוקם על-ידי מאיה גורה וגיל בוכניק ב-2015. אגב, גורה כבר ביצעה קודם לכן מכירות של שני סטארט-אפים שייסדה לשתי חברות בולטות - eBay ו-Gettyimages.

יונתן ארן, מנכ"ל איל מקיאג' ישראל, שהוביל את מהלך הרכישה, מסר היום (ד') בהודעה לתקשורת: "אנו שואפים להיות זמינים ללקוחותינו בכל עת ולאפשר להם ליהנות משירותי טיפוח מקצועיים באופן שנוח ומתאים להן. על-ידי חיבור עם מיסביז אנחנו מאמינים שנגיע לכך ונחולל שינוי דרמטי בתחום הביוטי בישראל". 

יונתן ארן, מנכ"ל איל מקיאג' ישראל / צילום: ישראל לום סטודיו איל מקיאג'
 יונתן ארן, מנכ"ל איל מקיאג' ישראל / צילום: ישראל לום סטודיו איל מקיאג'

איל מקיאג' (IL MAKIAGE) נמצאת בבעלות אורן הולצמן וקרן ההשקעות האמריקאית L Catterton, בה שותף תאגיד היוקרה LVMH. נכון להיום החברה מפעילה בישראל כ-42 סניפים וחמש מכללות ללימודי מקצועות האיפור. לצד הפעילות בישראל, מנהלת החברה גם פעילות גלובלית עם מטה בניו יורק.

לפני כשנתיים קרן ההשקעות האמריקאית L Catterton, שותפה של תאגיד היוקרה LVMH שבבעלות קבוצת ארנו, השקיעה 34 מיליון דולר באיל מקיאג' בתמורה ל-36% ממניות החברה, ששווייה הוערך אז ב-95 מיליון דולר.