חודש לאחר הצטרפות המנכ"ל החדש בפסגות: רמי יערי פורש ותוכנית קיצוצים

יערי, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת הלקוחות בבית ההשקעות הגדול בשוק, פורש על רקע שינוי מבני שמוביל המנכ"ל החדש ראובן קפלן, שבמסגרתו חטיבת הלקוחות תפורק ופעילותה תוטמע בחברות הבנות • המהלך ילווה בפיטורי עובדים

שינוי ראשון בצמרת בית ההשקעות פסגות בקדנציה של המנכ"ל החדש ראובן קפלן: רמי יערי, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת הלקוחות, פורש מתפקידו ועוזב את בית ההשקעות. יערי עוזב את פסגות לאחר 15 שנה בארגון, מתוכן שמונה שנים כסמנכ"ל. עזיבתו מהווה חוליה נוספת בשרשרת השינויים שעובר בית ההשקעות הגדול במשק, ועתה הוא "יוצא לדרך חדשה", כפי שכתב לעובדיו בבית ההשקעות. 

בהמשך להודעה על עזיבתו גילה בית ההשקעות כי העזיבה של יערי באה על רקע החלטה של המנכ"ל קפלן, ש"הודיע היום על שינוי אסטרטגי ורה-ארגון בבית ההשקעות", שבמסגרתו "יועבר המיקוד העסקי והמוצרי על שלל היבטיו לחברות הבנות בקבוצה ובכלל זה כל תהליכי הפצת המוצרים, שירות ותפעול הלקוחות". כלומר, חטיבת הלקוחות תבוטל ופעילותה תוטמע בתוך היחידות העסקיות כשמנכ"לי חברות הבנות יובילו את כל שרשרת הערך אצלם. המהלך ילווה בפיטורי עובדים.

יערי, בן 43, מונה לתפקידו הבכיר והמשמעותי כאחראי על מערך הלקוחות בבית לפני כשלוש שנים, ובמסגרת זו היה האחראי על אחת החטיבות הגדולות בחברה, אשר עוסקת בהפצת כלל מוצרי הבית לכל ערוצי ההפצה (בנקים, סוכנים, ישיר). בתפקידו הקודם הוא שימש סמנכ"ל לקוחות פרטיים בבית ההשקעות, ולפני כן, בין היתר, כסמנכ"ל לקוחות פרטיים בחברת הגמל והפנסיה, מנהל מחלקת שימור לקוחות, מנהל דסק חו"ל בחברה ומנהל תיקים בפסגות ניירות ערך.

לפני כחודש מונה קפלן למנכ"ל פסגות, לאחר שהמנכ"ל הקודם ברק סורני הודיע על פרישה. לקפלן אתגרים רבים בבית ההשקעות, ובראשם מימוש ההשקעה בפסגות על-ידי בעלת המניות היחידה בו - קרן אייפקס, שמנוהלת בישראל על-ידי זהבית כהן. אייפקס רכשה את השליטה בפסגות ב-2010.