המיזוג לתוך אנבידיה עדיין לא הושלם, ובינתיים מלאנוקס ממשיכה להציג תוצאות חזקות

הכנסות חברת הטכנולוגיה ברבעון השלישי השנה הגיעו לכ-335 מיליון דולר, צמיחה של כ-20% לעומת הרבעון המקביל • הרווח הנקי הסתכם ב-44 מיליון דולר, 78 סנט למניה, עלייה של 19% • המנכ"ל וולדמן: "מלאנוקס הציגה הכנסות ותזרים מזומנים שוברי שיאים מפעילות ברבעון השלישי, עם צמיחה בכל קווי המוצרים העיקריים"

איל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס / צילום: איל יצהר
איל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס / צילום: איל יצהר

חברת הטכנולוגיה מלאנוקס , העומדת ככל הנראה לקראת השלמת מיזוגה לתוך חברת אנבידיה  בחודשיים הקרובים, דיווחה אמש על תוצאות חזקות לרבעון השלישי של השנה. החברה, אותה מוביל המייסד והמנכ"ל איל וולדמן, דיווחה לאחר סיום המסחר על הכנסות של כ-335 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, צמיחה של כ-20% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בשורה התפעולית הציגה החברה רווח של 49 מיליון דולר, שיפור של 26% לעומת הרבעון המקביל, ובשורה התחתונה דיווחה על רווח נקי של 44 מיליון דולר, 78 סנט למניה, עלייה של 19%.

מלאנוקס מפתחת שבבי תקשורת בתקן אינפיניבנד (InfiniBand), טכנולוגיה המיועדת להאצת תעבורת הנתונים בין שרתים ומערכות אחסון באמצעות מערכות תקשורת. בחודש מרץ השנה הכריזו מלאנוקס ואנבידיה על עסקת מיזוג שעדיין לא הושלמה. לפי תנאי העסקה תרכוש ענקית המעבדים האמריקאית, הנסחרת כיום בשווי של כ-124 מיליארד דולר, את החברה הישראלית בסכום של כ-6.9 מיליארד דולר, 125 דולר למניה.

מלאנוקס תוצאות רבעון שלישי במיליוני דולרים
 מלאנוקס תוצאות רבעון שלישי במיליוני דולרים

בשתי החברות צפו אז שהעסקה תושלם עד סוף 2019, בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים. בין השאר מדובר באישורים של רגולטורים מרחבי העולם, כולל בסין, שכן מדובר בשתי חברות הפועלות בשוק הבינלאומי. מניית החברה נסחרת כיום במחיר של 112 דולר, המשקף לה שווי של כ-6.1 מיליארד דולר - דיסקאונט של יותר מ-10% על מחיר העסקה.

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סגרה מלאנוקס עם צמיחה של 19% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה ב-2018, לרמה של כ-951 מיליון דולר. הרווח התפעולי שלה גדל פי 2 והסתכם בכ-136 מיליון דולר ובשורה התחתונה היא רשמה רווח נקי של כ-131 מיליון דולר, עלייה של 44% לעומת התקופה המקבילה.

תזרים המזומנים של מלאנוקס מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי בכ-130 מיליון דולר, כמעט כפול לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בקופת החברה היו בסוף ספטמבר מזומנים בהיקף של כ-742 מיליון דולר.

"מלאנוקס הציגה הכנסות ותזרים מזומנים שוברי שיאים מפעילות ברבעון השלישי, עם צמיחה בכל קווי המוצרים העיקריים שלנו. מכירות פתרונות מתאמי האית'רנט שלנו גדלו ב-28% לעומת הרבעון הקודם, התחלנו לספק את ConnectX-6 Dx, מתאם האית'רנט הראשון בעולם במהירות 200 ג'יגהביט לשנייה והאצת קריפטו מובנית, שיאפשר פריסת אבטחה בכל רחבי מרכזי הנתונים הארגוניים ובענן. בנוסף, אנו רואים אימוץ בריא של מתגי האית'רנט שלנו במגוון רחב של יישומי מרכז הנתונים, הכוללים Hyperscale, בינה מלאכותית, ענן, אחסון ושווקים פיננסיים, המניב צמיחה של 25% מהרבעון הקודם", אמר וולדמן עם פרסום הדוחות.

עוד הוא הוסיף: "פתרונות האינפיניבנד שלנו צמחו גם הם, מונעים על ידי האימוץ של פתרונות ה-HDR 200 גיגהביט לשנייה שלנו בשירותי מחשוב בעלי ביצועים גבוהים, בינה מלאכותית, ענן ואחסון".