השחור הגדול: צפי לגידול של 18% בימי המכירות המיוחדים של נובמבר

מחר יצאו לדרכן הנחות חודש נובמבר עם מבצעי שופינג IL של גוגל בישראל למשך יומיים • משם יימשכו ההנחות של החודש הזה והחודש שאחריו עם כמה מועדי שיא שיצוינו בכל העולם והכוללים את יום הרווקים הסיני (11.11), את בלאק פרידיי (29.11) ואת סייבר מאנדיי (2.12)

מבצעי בלאק פריידיי / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
מבצעי בלאק פריידיי / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

מחר (ד') יצאו לדרך הנחות חודש נובמבר עם מבצעי שופינג IL של גוגל בישראל למשך יומיים. משם יימשכו ההנחות של החודש הזה והחודש שאחריו עם כמה מועדי שיא שיצוינו בכל העולם והכוללים את יום הרווקים הסיני (11.11), את בלאק פרידיי (29.11) ואת סייבר מאנדיי (2.12).

גם השנה מעריכים כי היקף הקניות של הישראלים ימשיך לגדול וישבור שיא נוסף בחודש שהפך מחודש מנומנם לחודש החזק ביותר על לוח השנה.

בפייפאל, המהווה אמצעי תשלום נפוץ בקניות אונליין, מעריכים כי רק בימי הקניות המיוחדים של החודש, קניות הישראלים יסתכמו ביותר מחצי מיליארד שקל, עלייה של 18% לעומת 2018 שבה ימי הקניות הסתכמו בהיקף של 460 מיליון שקל (ישראלים בלבד באתרים מהארץ ומחו"ל). החברה מעריכה כי 2019 כולה תסתכם בקניות אונליין בהיקף של 22 מיליארד שקל - 27% מתוך הסכום הזה הן קניות שיבוצעו באמצעות המובייל.

ממחקר שערכה פייפאל עולה כי 87% מהישראלים רוכשים אונליין, 32% מהם הצטרפו לזירה המקוונת ב-3 השנים האחרונות, ו-9% מהם בשנה האחרונה. 40% מהישראלים אף מתכוונים להגדיל את כמות הרכישות שלהם ברשת - ובעיקר מאתרים בינלאומיים: אתרים סיניים (62%), אמריקאים (46%) ובריטים (24%).

ממצא אחר משקף את הרגלי הצריכה של ישראלים: 65% מהנשאלים מודים כי מוצר שנמצא בהנחה יעודד אותם לקנות אותו, גם אם לא תכננו לעשות זאת מראש.

מבין התפריט החודש של ההנחות הנשאלים ציינו כי בלאק פריידי הוא מועד הקניות הפופולרי ביותר עבור הישראלים.