התאחדות הקבלנים בוני הארץ בחרה באיילון לביטוח בריאות קבוצתי לעובדי ענף הבנייה ומשפחותיהם

מדובר בביטוח בריאות קבוצתי "לכל עובדי ענף הבנייה בישראל, עובדיהם ובני משפחותיהם, כולל בני דור שלישי ובני זוגם" • ההצטרפות לביטוח אינה מותנית בחתימה על הצהרת בריאות

אמנון מרחב / צילום: תמר מצפי
אמנון מרחב / צילום: תמר מצפי

התאחדות הקבלנים בוני הארץ הצטרפה לחברת הביטוח איילון  לביטוח בריאות קבוצתי "לכל עובדי ענף הבנייה בישראל, עובדיהם ובני משפחותיהם (כולל בני דור שלישי ובני זוגם)". הצירוף לביטוח ייעשה באמצעות סוכנויות הביטוח עזרא גבאי וגיל ורדי, והוא לא מותנה בחתימה על הצהרת בריאות, כך שגם אנשים במצב בריאותי לא טוב יכולים להצטרף אליו וליהנות מכיסוי ביטוחי. המכרז נוהל ונכתב על-ידי אריק בן עזרא מחברת הייעוץ פרש קונספט, והפוליסה הקבוצתית מחולקת לשניים: רובד בסיס (ממומן) ורובד הרחבה (וולונטרי).

על פי אתר התאחדות הקבלנים בוני הארץ, שבניהול אמנון מרחב, הפוליסה היא לתקופה של שלוש שנים, ועלות הרובד הבסיס לעובד ולבני זוגו וילדיו הבוגרים הינה 31.5 שקל לאדם לחודש (כשמהילד או הנכד השלישי אין תוספת פרמיה). המחירים לפרקי ההרחבה בביטוח מתחילים מ-38 שקל למבוטח עד גיל 25 מדי חודש, דרך פרמיה חודשית של 128 שקל לחודש ועד כ-150 שקל לחודש למבוטח בגילאי 51 עד 67.

נאוה ניב-סרודיו, מנהלת אגף הבריאות באיילון, מסרה כי "הפוליסה מורכבת מרובד בסיס המכסה כיסויים לקטסטרופות כגון ניתוחים ומחליפי ניתוח בחו"ל, תרופות שלא בסל הבריאות והשתלת איברים ועוד. ובנוסף ניתן לרכוש גם רובד הרחבה המכסה ניתוחים ומחליפי ניתוח בארץ עם אופציית בחירת כל מנתח".