אמדוקס מאריכה את שיתוף הפעולה עם AT&T, מגדילה תשלומי דיבידנדים ומרחיבה את תוכנית ה-Buyback

אמדוקס סיימה את שנת הכספים 2019 עם הכנסות של 4.1 מיליארד דולר - גידול של 2.8% בהשוואה לשנה הקודמת • הדירקטוריון אישר תוכנית נוספת לרכישה בחזרה של מניות בהיקף של עד 800 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה אמדוקס  הציגה אמש לאחר סיום המסחר בוול סטריט את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2019 (הרביעי של שנת הכספים שלה). בשורה העליונה רשמה החברה הכנסות של כ-1.03 מיליארד דולר - בדומה לרבעון הקודם, באמצע טווח התחזית של הנהלת החברה ובהתאם לצפי האנליסטים המסקרים את אמדוקס.

בשורה התחתונה דיווחה אמדוקס, העוסקת באספקת תוכנות ושירותים לחברות תקשורת ומדיה, על רווח Non-GAAP של 1.08 דולרים למניה, ובסך הכל 147 מיליון דולר, בהתאם לצפי האנליסטים. על בסיס GAAP הסתכם הרווח הנקי ברבעון האחרון בכ-122 מיליון דולר.

את שנת הכספים 2019 כולה סיימה אמדוקס עם הכנסות של 4.1 מיליארד דולר - גידול של 2.8% בהשוואה לשנת הכספים 2018. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם בכ-595 מיליון דולר (4.31 דולרים למניה) - שיפור של 2.7% לעומת הרווח בשנה הקודמת. על בסיס GAAP הסתכם הרווח הנקי בכ-479 מיליון דולר (3.47 דולרים למניה) - עלייה של 35%.

במקביל לפרסום הדוחות, הודיעה אמדוקס כי תחלק לבעלי מניותיה דיבידנד של 28.5 סנט למניה - ובסך הכל כ-39 מיליון דולר. עוד אישר דירקטוריון החברה את הגדלת הדיבידנד הרבעוני במזומן ב-15% ל-32.75 סנט למניה בשנה הבאה (תשואת הדיבידנד של המניה תעמוד על כ-2%).

תוצאות כספיות של אמדוקס ברבעון האחרון של שנת הכספים
 תוצאות כספיות של אמדוקס ברבעון האחרון של שנת הכספים

"הרבעון הטוב באירופה זה יותר מעשור" 

במקביל, אישר דירקטוריון החברה תוכנית נוספת לרכישה בחזרה של מניותיה בהיקף של עד 800 מיליון דולר, ללא תאריך פקיעה ולפי שיקול דעתה של הנהלת החברה. זאת, נוסף על תוכנית הרכישה הקודמת, שבמסגרתה רכשה אמדוקס ברבעון האחרון בחזרה מניות בהיקף של 90 מיליון דולר, במסגרת תוכנית הרכישה הקודמת, ונותר לה סכום נוסף של 239 מיליון דולר לרכישות.

צבר ההזמנות של אמדוקס לשנה הקרובה עומד על כ-3.5 מיליארד דולר - עלייה של 90 מיליון דולר בהשוואה לסוף הרבעון הקודם.

במקביל לפרסום הדוחות הכריזה אמדוקס כי חתמה על חוזה ל-5 שנים, המאריך את שיתוף הפעולה שלה עם ענקית התקשורת האמריקאית AT&T.

בנוגע לרבעון הנוכחי צופה אמדוקס, שאותה מוביל המנכ"ל שוקי שפר, כי תציג הכנסות של 1.01-1.05 מיליארד דולר ורווח על בסיס Non-GAAP בטווח של 1.02-1.08 דולרים למניה - נמוך מצפי האנליסטים לרווח של 1.11 דולרים למניה. בשנת הכספים 2020 כולה צופים באמדוקס גידול של 1.5%-5.5% בהכנסות לעומת השנה שעברה, ועלייה של 3%-7% ברווח למניה על בסיס Non-GAAP.

אמדוקס נסחרת כיום בשווי של כ-9.2 מיליארד דולר, לאחר שמניית החברה רשמה עלייה של 15% מתחילת השנה.

שפר ציין עם פרסום הדוחות כי "תוצאות הרבעון הרביעי עמדו בהתאמה למרכז טווח התחזית שלנו, בנטרול תנודות בשערי החליפין, ונבעו מהמגמות היציבות בצפון אמריקה, הצמיחה האיתנה בשווקי שאר העולם בהשוואה לשנה שעברה, וכן הרבעון הטוב ביותר שלנו באירופה זה יותר מעשור. הרווחיות היתה יציבה, וגביית המזומנים בריאה, תוך שאנו עומדים ביעדים מרכזיים של פרויקטי לקוחות".

עוד הוסיף שפר: "אנו שמחים לדווח על חוזה רב-שנתי המאריך את שיתוף הפעולה שלנו עם AT&T עבור מודרניזציה ושדרוג של המערכות שלה לתמיכה עסקית בתחום הדיגיטל, כאשר רשתות G5 וטכנולוגיות ענן יובילו לאפליקציות חדשות עבור עסקים וצרכנים. נוסף על תוכניות עבור חוויית לקוח ויכולות בתחום הדיגיטל, השותפות עם AT&T תורחב ותכלול פעילות בתחומים אסטרטגיים, כמו ניתוח נתונים ואבטחת מידע".