רגע לפני פרישתה של לילך אשר טופילסקי: הנהלת דיסקונט פתחה את המסחר במנהטן

בבורסה בני יורק ציינו בשבוע שעבר את יום ישראל, באירוע אותו ערכו הליגה לידידות אמריקה-ישראל (AIFL) ומתחמי היזמות SOSA

רובי שמיר, לילך אשר טופילסקי, דני גילרמן, דני דיין, עזי שפר וגיא פרנקלין פותחים את המסחר / צילום: שחר עזרן
רובי שמיר, לילך אשר טופילסקי, דני גילרמן, דני דיין, עזי שפר וגיא פרנקלין פותחים את המסחר / צילום: שחר עזרן

בבורסה בני יורק ציינו בשבוע שעבר את יום ישראל, באירוע אותו ערכו הליגה לידידות אמריקה-ישראל (AIFL) ומתחמי היזמות SOSA. במסגרת זו התארחה במקום את לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט הפורשת בסוף החודש, ושמצטרפת לקרן פימי של ישי דוידי, כשותפה בכירה.

את אשר טופילסקי אירחו בנאסד"ק דני גילרמן, יו"ר הליגה לידידות אמריקה-ישראל; יהונתן בר שדה, נשיא הליגה; עזי שפר מנכ"ל SOSA; וגיא פרנקלין, מנהל SOSA ניו יורק. לכבוד המאורע לחצו אשר טופילסקי וגילרמן על פעמון תחילת המסחר, ועל-פי המסורת, תמונות הלוחצים הופיעו על מסכי הענק בטיימס סקוור במנהטן. גילרמן ציין כי "לילך אשר טופילסקי, היא הגברת הראשונה של התעשייה הפיננסית הישראלית, והיא זו שנבחרה ע"י ארגון ה-AIFL לקבל את אות הארגון על תרומתה לכלכלת המדינה ועל פועלה לקידום פעילות עסקית בין ישראל לארה"ב".

עוד הגיעו לחגוג: דני דיין, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק; שאול קוברינסקי, יו"ר דיסקונט; אורי לוין, שהתמנה למנכ"ל קבוצת דיסקונט, במקומה של אשר טופילסקי, ושימש עד לאחרונה כמנכ"ל IDBNY - השלוחה האמריקאית של דיסקונט; זיו בירון, מנכ"ל IDBNY הנכנס; רובי שמיר, מנהלת פעילות הליגה לידידות; אורית אלסטר, ראשת החטיבה העסקית בדיסקונט שהודיעה גם היא באחרונה על פרישתה; אתי דויטש, ראשת חטיבת ניהול קבוצתי ורגולציה בדיסקונט; ויאיר אבידן, דירקטור ב-IDBNY. עוד נכחו במקום - נציגי ונציגות סטארט-אפים, משקיעים ומשקיעות, ועוד.