שלושה ראשי ערים הודיעו על תמיכה בגדעון סער; "הדבר הראוי והנכון ביותר לעשותו בשעה קשה זו"

המצטרף החדש: ראש עיריית אופקים, איציק דנינו

 

 

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו / צילום: איציק דנינו
ראש עיריית אופקים, איציק דנינו / צילום: איציק דנינו

במהלך הימים האחרונים הצטרפו לח"כ גדעון סער מספר ראשי עיר שהם חברים במפלגת הליכוד והכריזו על תמיכה בו. אחרי ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה-כהן וראש עיריית עכו שמעון לנקרי, הודיע היום (ד') ראש עיריית אופקים איציק דנינו כי גם הוא תומך בסער.

"לצערנו, הנסיבות המשפטיות שנוצרו מונעות מראש התנועה להקים ממשלה, ולאחר ששני ניסיונות קודמים לעשות זאת כשלו, מדינת ישראל צועדת בעיניים פקוחות לעבר מערכת בחירות שלישית, מהלך שכולנו מודעים להשלכות ההרסניות שלו לנו, כחברה וכמדינה" כתב דנינו במכתב שהופץ לחברי מפלגת הליכוד.

דנינו ציין כי הוא חב חובה אישית גדולה לנתניהו. "כאיש הנגב, אני יכול להעיד ממקור ראשון מה גדולה תרומתו של ראש הממשלה לפיתוח הנגב, לחיזוק וביסוס מעמדו, מה גדולה תרומתו למען מדינת ישראל בשורה של תחומים - ביטחונית, מדינית וכלכלית. אין לי ספק שמדינת ישראל חבה חוב גדול לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וגם אני מקווה ומייחל בכל מאודי שיצליח להוכיח את חפותו בבית המשפט, ושישוב לנהל את ענייני המדינה".

הוא כתב והוסיף כי בליכוד לא יכולים להמשיך לעצום עיניים נוכח המציאות: "עלינו לפעול בהקדם לקיומה של מערכת בחירות פנימית לבחירת יו"ר חדש למפלגה, זה הדבר הראוי והנכון ביותר לעשותו בשעה קשה זו" ציין דנינו "יש אדם שאני מוקיר ומעריך ומאמין שיש לו את היכולת, הכישורים, הידע והניסיון הנדרשים כדי להוביל את התנועה ואת המדינה לחוף מבטחים, והוא חברי היקר, ח"כ גדעון סער."

דנינו כתב כי לדעתו לסער נסיון פוליטי עשיר, רוח טובה וכשרון לחבר אנשים. "הוא אדם אחראי ושקול, שאין לי ספק שיהיה האדם הנכון במקום הנכון ויוכל לחבר את הקצוות הפוליטיים, וליצור את החיבורים הנדרשים כדי לחלץ את כולנו מהתסבוכת הפוליטית אליה נקלענו"