לא כמו דנקנר ותשובה: מוטי בן משה סידר ג'וב לשני בניו, וזה הרבה יותר מפתיע ממה שזה נשמע

בן משה איננו הראשון שמכניס את ילדיו לחברה הציבורית שבשליטתו ולכך נדרש גם אישור דירקטוריון החברה • שני בניו של בן משה יועסקו בחברה בתור מתדלקים ומוכרים במתחמי התדלוק של החברה, ובשכר מינימום

מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי

מוטי בן משה, בעל השליטה באלון רבוע כחול החליט להכניס את שני בניו לעסק המשפחתי. אלא שזה לא בדיוק כמו שזה נשמע. דירקטוריון החברה הבת של אלון רבוע כחול, דור אלון, אישר השבוע כי שני בניו של בן משה יועסקו בחברה, אך בתפקיד מתדלקים ומוכרים במתחמי התדלוק של דור אלון.

תנאי ההעסקה של בניו, כפי שפורטו בהודעה לבורסה בתל אביב, יהיו בהיקף משרה שעתי שלא יעלה על משרה מלאה והם יקבלו על כך שכר מינימום.

בן משה איננו הראשון שמכניס את ילדיו לחברה הציבורית שבשליטתו ולכך נדרש גם אישור דירקטוריון החברה. בעלי שליטה אחרים שפעלו כך בעבר כמו נוחי דנקנר קובי מימון ויצחק תשובה, ביקשו לילדיהם תפקידים בכירים בהרבה ובשכר גבוה.

עסקיו של בן משה מרוכזים בחברה בשם אקסטרה הולדינג הממוקמת בדיסלדורף, גרמניה. בפברואר 2016 זכה בן משה במכרז לרכישת אלון רבוע כחול. יחד עם אדוארדו אלשטיין, הוא קיבל את השליטה על חברת איי.די.בי מנוחי דנקנר בשנת 2013. ב-2014 רכש אלשטיין את אחזקותיו של בן משה בחברה.