ועד עובדי סלקום שם את יהבו על הפוליטיקאים

ועד העובדים קורא לעובדים להתפקד לפריימריז במפלגות השונות כדי להשפיע על שוק התקשורת

מיה יניב, יו"רית ועד עובדי סלקום / כדיה לוי
מיה יניב, יו"רית ועד עובדי סלקום / כדיה לוי

ועד עובדי סלקום  קורא לעובדי החברה להתפקד למפלגות שעורכות פריימריז. המטרה היא לייצר כוח פוליטי כדי להשפיע על הרגולציה בשוק התקשורת ולהביא ללחץ פוליטי שיגרום לכך שכללי המשחק בשוק התקשורת ישתנו והעובדים לא ייאלצו לשלם את המחיר ולמצוא את עצמם מפוטרים, בעיקר בגלל ריבוי שחקנים בשוק הסלולרי.

מיה יניב, יו"ר ועד העובדים, כותבת לעובדים כי המצב מורכב ומחייב מציאת דרכים יצירתיות כדי לשמור על מקום העבודה ולייצר שינוי במפה הפוליטית על ידי התפקדות של עובדים בפריימריז ופעולה משותפת.

הועד מתכוון לזמן פוליטיקאים מכל המפלגות על מנת להסביר להם את המצב בשוק התקשורת ועד כמה הוא מסוכן לא רק לסלקום אלא לכל שוק התקשורת ולמדינה.

עובדי סלקום נמצאים בעיצומו של מו"מ עם הנהלת החברה על רקע כוונת ההנהלה לבצע תוכנית התייעלות שמטרתה להתמודד עם המצב הקשה שבו נמצאת סלקום. התוכנית מדברת על התייעלות בסדר גודל של עד אלף עובדים שייאלצו לפרוש בנוסף לגיוס הון שהחברה מתכוונת לבצע.

על רקע זה יצאו העובדים לסכסוך עבודה ואף השביתו את החברה. בימים אלה מתנהל מו"מ שלא נושא פרי בשלב זה. אי הגעה להסדר עם העובדים תמנע את גיוס ההון ולכן סלקום נמצאת במצב מורכב שהיא חייבת לפתור מוקדם ככל הניתן.