משרד עוה"ד גולדפברב-זליגמן ושות' מתאחד עם משרד רוטנברג ושות'

גולדפרב-זליגמן ושות' הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים ביותר בישראל, שמונה כ-250 עורכי דין • משרד רוטנברג ושות' מונה כ-20 עורכי דין

מיזוג בעולם עריכת הדין: משרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן ושות' ומשרד עורכי הדין רוטנברג ושות' הודיעו הערב (ד') על מיזוג המשרדים.

גולדפרב-זליגמן ושות' הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים ביותר בישראל, שמונה כ-250 עורכי דין. משרד רוטנברג צנוע הרבה יות, ומונה כ-20 עורכי דין.

לדברי עו"ד בני רוטנברג, ראש משרד רוטנברג ושות': "אנו שמחים ונרגשים לאחד כוחות עם משרד גולדפרב-זליגמן. אנו מאמינים כי שילוב כוחות עם אחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל מהווה הזדמנות נדירה להרחבה ולגיוון של סל השירותים המשפטיים אותו אנו מעניקים מזה שנים ארוכות לכלל לקוחות המשרד, הנמנים עם החברות הגדולות במשק הישראלי ומחוצה לו. אנו בטוחים כי המיזוג יעניק ערך מוסף משמעותי ללקוחותינו, ואנו מחויבים להמשיך להעניק ללא לאות שירות מקצועי, איכותי ומשולב, במסגרת המשרד הממוזג".

עו"ד אלי זהר, יו"ר גולדפרב-זליגמן ושות'; עו"ד יודי לוי, השותף המנהל; ועו"ד עמיר צפריר, שותף בכיר; מסרו כי "אנו מברכים על מיזוגו של משרד רוטנברג עם משרדנו. הדבר יביא לשילוב כוחות עוצמתי ומשמעותי ביותר - בני וצוותו מצטרפים אל משרדנו ויחד יוסיפו להעניק ללקוחותיהם, וללקוחות המשרד הממוזג, ליווי משפטי וייעוץ איכותי שאין שני לו. תחומי הפעילות המשלימים והניסיון המשפטי המשולב שנצבר בין כותלי שני המשרדים יעשירו את סל השירותים אותו אנו מעניקים ללקוחות בתחומי משפט מסחרי, תעשייה, ליטיגציה, רגולציה ועוד. מזה שנים ארוכות אנו פועלים ללא לאות לצירוף כוח-אדם בכיר ואיכותי אל שורותינו, וכך אנו עושים גם היום".