אחרי ארבע שנים: רון גורה עוזב את WeWork בישראל

גורה הודיע על עזיבתו היום בפוסט שכתב באתר מדיום

אחרי ארבע שנים כמנהל מרכז הפיתוח של WeWork בישראל, איש ההייטק רון גורה עוזב את החברה, בה כיהן כסגן נשיא בכיר. גורה הודיע על עזיבתו היום (ה') בפוסט שכתב באתר מדיום.

"כשלינת ווגר, יונתן ברגמן ואני התחלנו את מרכז הטכנולוגיה של WeWork בתל אביב בתחילת 2016, רצינו לבנות מרכז מצויינות", הוא כתב. "צמחנו ליותר מ-250 אנשים, אבל בשבילי הצוות תמיד נשאר קטן ובאווירה אישית".

עוד הוא התייחס למשבר שעברה החברה בערבות כשלון ההנפקה ועזיבת המייסד והמנכ"ל אדם נוימן: "ארבע החודשים האחרונים היו מאתגרים, בלשון המעטה. זה היה רכבת הרים אבל דבר אחד בטוח: כולנו היינו חלק ממשהו מיוחד. יש לכם את האנשים והתרבות שהם המרכיבים הנחוצים לבצע את אחד מסיפורי הקאמבק המדהימים בעולם".

נזכיר כי לאחרונה חברת WeWork נקלעה לסחרור עד אשר חולצה על ידי סופטבנק היפני, שהשקיע בחברה בעבר לפי שווי של 47 מיליארד דולר. המנכ"ל לשעבר המייסד אדם נוימן סיים את תפקידו כמנכ"ל ולאחר מכן כיו"ר הדירקטוריון, לא לפני שקיבל תשלום של 1.7 מיליארד דולר. 

רון גורה ניהל בעבר את מרכז החדשנות של איבי בישראל והיה יזם בקרן ההון סיכון אלף. לא ידוע עדיין לאן ימשיך לאחר סיום תפקידו בענקית חללי העבודה.