כסף בקיר | פודקאסט

בעין של אנטיוכוס: כך הפכה יוון לבירת ההשקעות של הישראלים

התוכנית של אנטיוכוס לכבוש את ארץ ישראל נכשלה, ודווקא היהודים הם אלו שכובשים את ארץ מוצאו • לקראת העונה החדשה של "כסף בקיר" - פודקאסט השקעות הנדל"ן של גלובס, חזרנו אל האנשים שהחליטו לשים את הכסף שלהם על נדל"ן יווני • האזינו

השקעות נדל"ן ביוון, כסף בקיר / צילום: אפרת לוי, גלובס
השקעות נדל"ן ביוון, כסף בקיר / צילום: אפרת לוי, גלובס

1. טיול נדל"ן ביוון

יוסי שנהב היה מורה דרך ומנהל האתרים בצפון ים המלח כשגילה את המוזיקה היוונית. לאט לאט התחיל להתאהב ולהכיר לעומק את מדינת האיים הים-תיכונית, והחל להדריך בה טיולים מאורגנים. בשנים האחרונות כל מטייל חמישי שיוצא איתו ליוון הוא בכלל משקיע נדל"ן, שרואה במדינה קרקע מצוינת לרווחים. מה עושים בסיורי משקיעים ומהם יעדי ההשקעה החמים?. והשאלה המרכזית- איך הפכה יוון לטרנד השקעות של הישראלים?

2. מחיפה עד אתונה

גל שלו משקיע בנדל"ן כבר 30 שנה. אחרי רווח גדול שהשיג בהשקעה בדירה קטנה בשכונת בת גלים החיפאית, המשיך לפתח את ה"תחביב", וכיום הוא משכיר שתי דירות באתונה ומחפש את ההשקעה הבאה. 

3. הדירה שלכם, הפליפ שלו

כמו רבים ממשקיעי הנדל"ן, את ההשקעה הראשונה שלו, יואב לרנר עשה בבאר-שבע. מהר מאוד הוא פיתח שיטה: לקנות, להשביח את הנכס ע"י שיפוץ מסיבי ולמכור ברווח למשקיעים. אז למה הוא מעדיף להשקיע בסלוניקי?

4. הדוקטור בעל הנכסים

כשד"ר אלחנן מגידוביץ' היה סטודנט, הוא רכש דירה להשקעה ב-240 אלף שקל בלבד. כשהבין שזו דרך השקעה שמתאימה לו, צבר עוד ועוד נכסים. היום הוא מייעץ לאנשים איך לרכוש נכס נכון, ושם דגש על השקעות נדל"ן ביוון.

■■

העונה החדשה של "כסף בקיר" תעלה ביום ראשון הבא (5.1). מוזמנות ומוזמנים לעקוב אחרינו באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם