נתב"ג | בלעדי

ג'ורג קלוני יבוא להשקה? נספרסו תפתח חנות בוטיק בנתב"ג

ל"גלובס" נודע כי חברת הקפה מבית ענקית המזון נסטלה תפתח במרץ הקרוב חנות בוטיק בטרמינל 3, במקום חנות "התו השמיני" שנסגרה • החנות תתמקד במכירת קפסולות בלבד, במחיר ללא מע"מ

נספרסו, חברת הקפה מבית ענקית המזון נסטלה, תפתח בחודש מרץ הקרוב חנות בוטיק ברחבה המרכזית של טרמינל 3 בנתב"ג. החנות תיפתח במקום חנות "התו השמיני" שנסגרה.

מדובר בחנות בוטיק שתתמקד במכירת קפסולות בלבד, במחיר ללא מע"מ. מכונות נספרסו נמכרות בחנות החשמל שבמתחם הדיוטי פרי, Touchit מבית אופיס דיפו, שהחליפה את חנויות א.ל.מ. Touchit גם נבחרה להיות זרוע שירותי התפעול הסליקה והלוגיסטיקה לבוטיק החדש. גם אחרי פתיחת הבוטיק של נספרסו, מכונות הקפה ימשיכו להימכר בחנות מוצרי החשמל.

עבור נספרסו מדובר בצעד ראשון של כניסה למתחם הדיוטי פרי. הבוטיק ישתרע על שטח של של 65 מ"ר. הטסים לחו"ל יוכלו לרכוש קפסולות נספרסו ולאסוף אותן עם שובם לארץ. אזור הבוטיק הושכר לשש שנים.

נספרסו היא חברת בת של קונצרן המזון השווייצרי נסטלה. בסיס החברה נמצא בלוזאן, שווייץ, והיא פועלת ב-64 מדינות. בישראל מונה החברה 300 עובדים בניהולו של משה מרי. החברה מונה כ-450 חנויות בוטיק בערי העולם. בישראל פועלות 11 חנויות בוטיק, כשגם בחנות באילת נמכרות קפסולות הקפה ללא מע"מ. 

ריענון נוסף בטרמינל 3

רחבת החנויות בטרמינל 3 עוברת ריענון - בשבוע שעבר חזרה רשת המזון המהיר מקדונלד'ס לטרמינל 3 אחרי תשע שנים של היעדרות. מדובר בסניף כשר (למרות שהוא יהיה פתוח 24/7 כולל בשבת), והוא מצויד בעמדות תשלום עצמאיות שפוזרו גם ברחבי הטרמינל. סניף נוסף של מקדונלד'ס פועל בטרמינל 1, וסניף נוסף ייפתח בקרוב באולם שחקים בטרמינל 3.

אל מקדונלד'ס תצטרף בקרוב שחקנית נוספות מתחום ההמבורגרים - רשת מוזס, שתפתח סניף בטרמינל 3 במקום ה"שמוזי בר" שממוקם בסמוך לחנות הילדים במתחם הדיוטי פרי. הבר, שכבר נסגר, יעבור שיפוץ לטובת הקמת סניף של מוזס, שישמש יותר כ"מסעדה" מאשר פורמט המזון המהיר של מקדונלד'ס.

בתוך כך, בתוך חנות ג'יימס ריצ'רדסון נערכים לשינוי שיחייב אותה עוד השבוע, ולפיו, בדומה לכל החנויות בארץ, עליה להסתיר את כל מוצרי הסיגריות והטבק מעין הצרכנים - החפיסות ייעלמו מהמדפים ויינתנו לצרכנים רק על-פי בקשה. בדיוטי פרי ניסו להילחם בחקיקה הזו, תוך הפעלת לחץ להחריג מהחוק את המתחם שנתח מכירת הסיגריות אצלו הוא משמעותי - אלא שהלחץ לא עבד. השינוי הזה מגיע במסגרת הפעימה השלישית בחקיקה להפחתת היקפי המעשנים, חקיקה שגם כוללת את השחרת חפיסות הסיגריות והטבק לצבע אחיד שמוגדר כ"מכוער בעולם" ואת הגדלת מודעת האזהרה ל-65% משטח החפיסה.