"כולנו ערים לכל-כך הרבה אתגרים שיש לנו, זה משהו שאי-אפשר להתעלם ממנו. מה שאנחנו צריכים היום זה לחשוב על העתיד ולהמשיך ולהשתפר תמיד" - כך אמרה מנכ"לית נספרסו ישראל, סוניה נסטסה, בכנס אחריות עסקית של גלובס • לדבריה, "ראינו שהלקוחות שלנו בישראל ממחזרים, הם אוהבים להיות חלק מהמהלך הזה"
יחסי הכוחות בין האופליין לאונליין התעצבו מחדש בשנת 2022, בעקבות השפעות הקורונה - במיוחד בקטגוריות כמו מזון ממסעדות, משלוחי סופרמרקט ואופנה • אחרי נובמבר מרובה המבצעים, בדצמבר חלה ירידה של 35% ברכישות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
ניב הלוי מאמין שגם בעידן יוקר המחיה, הצרכנים מוכנים לשלם פרמיה על מותגים • בראיון ראשון מאז מונה לעמוד בראש יצרנית הקפה, הוא מדבר על התחרות מול שטראוס ונספרסו, הגידול בקטגוריית הקפסולות והדרך לגרום לבריטים חובבי התה להוציא את הארנק
חברת MySize, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק, חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם הענקית הברזילאית Santista textile • שתי החברות יקימו מיזם משותף שיספק לקמעונאים הדרום אמריקאים פתרונות טכנולוגיים לצמצום כמות ההחזרות ולהגדלת סלי הקנייה • אירועים ומינויים
מותג הקפה משדר תחכום, ירידה לפרטים וחוויית אירוח אלטימטיבית • מעבר לרמה הגבוהה של המוצר, הבחירה בג'ורג' קלוני היא האקס פקטור בשוק הכה תחרותי • מדד המותגים 2022, מנהלים בכירים מספרים על מהלכים שיווקיים מעוררי השראה
ההזמנות המקוונות גדלו בשיעור של כ–15% בחודש מאי, אחרי הירידה באפריל בשל חג הפסח, כך עולה מנתוני שופ אנטליטיקס • הדחף של הישראלים לנפוש מגדיל את הנתח של בוקינג, ונספרסו ישראל שומרת על מעמד חזק • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
שנת 2022 נפתחה בסימן התאוששות בקניות המקוונות • טרמינל X מצליחה יותר מהבריטיות, רמי לוי צומחת, ונספרסו מפתיעה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
בכירי המשק השתתפו בוועידת האמון והכלכלה של גלובס • כבר יצא לכם לשתות יין שעבר דישון בקומפוסט של קפסולות קפה? וגם: צה"ל רכש מאות מכשירי טייטו עבור אזרחים חולי קורונה • אירועים ומינויים
מה עושים מול לקוחות זועפים בשעות הבוקר ("מבחינתנו כולם ג'ורג' קלוני"), והאם מותר תה במטבחון? ביקור בנספרסו ישראל • הברזייה
חברת קפסולות הקפה ניצבת בראש דירוג הצרכנים בתחום המזון והמשקאות, אחרי שנה של סגרים שהעבירו את צריכת הקפה הביתה • סודהסטרים מתברגת לראשונה בחמישייה הפותחת • מדד המותגים
משה מרי, שהקים את פעילות החברה בישראל, יעסוק כעת בפיתוח הזדמנויות אסטרטגיות חדשות לשוק הגלובלי והישראלי • סוניה נסטאזה, ששימשה כמנכ"לית נספרסו רומניה, תיכנס לתפקיד המנכ"לית החל ממאי
עזיבה זו מצטרפת לגל עזיבות של רשתות אופנה את הקניון לאחר הסגר השלישי, ביניהן רנואר, קסטרו, טבע נאות ואחרות • במקביל, נספרסו מבצעת חידוש ביתר החנויות שלה, באמצעות הרחבת החנות ברמת אביב ושיפוץ החנות בכיכר המדינה
תקציב הקריאטיב טופל בשנים האחרונות בליאו ברנט, הדיגיטל במובלין, והמדיה בזניט ש"תתנחם" בזכייה במכרז על תקציב הנקל סוד
משה מרי, מנכ"ל נספרסו בישראל, מסביר איך מצליחים למכור גם במצב שבו כל החנויות סגורות
לצד טעם וארומה ייחודיים, מסתתרים בתוך כל כוס קפה נספרסו גם דאגה לסביבה ותמיכה משמעותית בקהילות החקלאים מגדלי הקפה ברחבי העולם - הערכים שעושים את ההבדל
משה מרי הוא האיש שמאחורי ג'ורג' קלוני והקפה - גם כמנכ"ל נספרסו ישראל ב-12 השנים האחרונות וגם בתפיסת הניהול שלו, המתמקדת בלשפר את "מאחורי הקלעים" • "עברנו שינוי קיצוני בגלל הקורונה. עובדי מטה עברו לעבוד במחסן" • מתוך הפודקאסט של ערן גפן "חצי שעה של השראה"
עלי אקספרסאירועים ומינוייםמסחר מקווןמקאן תל-אביבמשה מרימשרדי פרסוםעבודה בימי קורונהקיימותקניות באינטרנטקפה