בצל המשבר: התאטרון הלאומי הבימה מינה את רון גרנות למנהל הדוברות ויחסי הציבור

זאת באישור נאמני התאטרון, עו"ד דורית לוי-טילר ורו"ח חן ברדיצ'ב • משרדו של גרנות יחליף בתפקיד את משרד פאר לוין

תאטרון הבימה / צילום: shutterstock
תאטרון הבימה / צילום: shutterstock

בצל המשבר הכלכלי בו שקוע תאטרון הבימה, הנמצא בהליך חדלות פירעון לאחר שצבר חובות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, מינה הבוקר (א') נועם סמל, מנהל התאטרון הלאומי, את משרד רון גרנות תקשורת על-מנת לנהל את מערך יחסי הציבור והדוברות. זאת באישור נאמני התאטרון, עו"ד דורית לוי-טילר ורו"ח חן ברדיצ'ב. משרדו של גרנות יחליף בתפקיד את משרד פאר לוין.

לסמל ולגרנות יש היכרות מוקדמת: סמל, שכיהן בעברו במשך כ-25 שנה כמנכ"ל תאטרון הקאמרי (בו היה מזוהה כמנהל המיתולוגי), עבד תקופה עם גרנות שניהל עד לאחרונה את קמפיין יחסי הציבור של סדרת מחזות זמר שונים בקאמרי. לפני כחודש מונה סמל על-ידי הנאמנים למנהל תאטרון הבימה, במקומה של המנכ"לית אודליה פרידמן, על-מנת לחלץ את התאטרון מהמשבר אליו נקלע.

נזכיר כי חרף חדלות הפירעון של הבימה, הגיעו נאמני התאטרון להסכמות עם המדינה על העברת כספי התמיכה במטרה להצילו. 2 מיליון שקל הועברו באופן מיידי, וכ-2.5 מיליון שקל נוספים יועברו לאחר שבית המשפט יאשר את סיכויי הבראת התאטרון כפי הנטען בדוח הנאמנים. נוסף על כך, העבירה עמותה של ההסתדרות 2.5 מיליון שקל לשם תשלומי משכורות העובדים לחודשים הבאים.

גרנות עסק בשנה האחרונה בניהול יחסי הציבור של אירועי האירוויזיון בישראל (בשיתוף עם דבי תקשורת) וכן הוא מעניק שירותי דוברות ויחסי ציבור לגופי תרבות שונים.