אפוקליפסת הקמעונאות נמשכת: מייסי'ס סוגרת 28 חנויות בארה"ב

דובר מייסי'ס מסר כי הסגירה היא רק חלק מתהליך בחינה שגרתי • עוד נמסר כי החברה תפרסם עדכון על אסטרטגיית הצמיחה שלה ביום המשקיעים ב־5 בפברואר

מייסי'ס / צילום: שאטרסטוק
מייסי'ס / צילום: שאטרסטוק

אפוקליפסת הקמעונאות ממשיכה להכות ברשתות בארה"ב. מותג בתי הכלבו ההיסטורי מייסי'ס סוגר 28 חנויות בארה"ב בשבועות הקרובים, כולל חנות אחת של רשת בלומינגדייל'ס. הרשת לא הכריזה על פשיטת רגל, אבל כן מייצגת המשך מגמה.

עשרות רשתות בתי כלבו הודיעו על פשיטות רגל של התגוננות מנושים בשלוש השנים האחרונות, ביניהן סירס, ג'ימבורי, קלייר'ז, נין וסט ופיילס שו סורס. פוראבר 21, עוד רשת חנויות ידועה בקניונים, הגישה בקשת פשיטת רגל בחודש ספטמבר האחרון, והיא מתכננת לסגור מאות מחנויותיה.

דובר מייסי'ס מסר כי הסגירה היא רק חלק מתהליך בחינה שגרתי. ב־2016 הודיעה החברה על סגירת 100 חנויות, ומאז היא סוגרת חנויות שחוזי השכירה שלהן הסתיימו. עוד נמסר כי החברה תפרסם עדכון על אסטרטגיית הצמיחה שלה ביום המשקיעים ב־5 בפברואר.

מייסי'ס לא הכריזה על פשיטת רגל, אך ברור שסגירת החנויות היא בהמשך לשנת 2019, שהייתה קשה לכמה מהמותגים הידועים שניסו להימנע מהתחסלות. בחודש שעבר הודיעה חברת פייר 1 אימפורטס על מכירות חיסול וסגירת 70 חנויות.

החנויות ייסגרו בכל רחבי ארה"ב: קליפורניה, קונטיקט, פלורידה, ג'ורג'יה, הוואי, איידהו, אילינוי, אינדיאנה, קנזס, קנטקי, מרילנד, מסצ'וסטס, מונטנה, ניו יורק, צפון קרוליינה, אוהיו, וושינגטון ופנסילבניה.