עיתונות | פיצ'ר

למה לעשות מינוי ל"גלובס" ולמה דווקא עכשיו?

"עיתון שמכבד את הזמן שלכם, את הכסף שלכם ואת התודעה שלכם" • אלונה בר און, יו"רית "גלובס", מסבירה בשתיים וחצי דקות

אלונה בר און, יו"רית "גלובס", פרסמה השבוע סרטון ובו היא מסבירה לקוראים את התהליכים שעבר העיתון מאז התחלפה בו הבעלות לפני שנתיים וחצי.

להלן הטקסט המלא:

שלום, אני אלונה בר און, הבעלים המשותף של "גלובס", עיתון העסקים והכלכלה המוביל והוותיק בישראל, ואני כאן כדי להציע לכם להצטרף למסע של "גלובס".

אבא שלי, חיים בר און ז"ל, בנה את "גלובס". לימים, העיתון עבר לבעלות אחרת, שבה הערכים של אבא שלי נדחקו, וסוג העיתונות שאותה הוא הוביל התפוגג. לפני שנתיים וחצי רכשתי את העיתון בחזרה כדי לקדם עיתון מסוג חדש:

● עיתון שמתרכז קודם כל בכם ופועל כדי להביא לכם את מידע עסקי, כלכלי, ניהולי ומשפטי, מועיל ואמין, על ישראל ועל העולם.
● עיתון שמכבד את הזמן שלכם, את הכסף שלכם ואת התודעה שלכם.
● עיתון ללא עסקאות הון-שלטון. בלי תוכן שיווקי. בלי מסעות חיסול חשבונות.
● עיתון בלי כותרות מטעות. ללא פייק ניוז.
● עיתון שלא רוצה לכפות את דעתו עליכם, אלא להביא לכם את המידע והכלים הרלוונטיים, כדי שתוכלו לגבש דעות ולקבל החלטות בעצמכם.
● עיתון שמכיל חלקים שונים ונקודות מבט שונות של הכלכלה הישראלית ונותן להם מקום וביטוי. שמדווח לא רק על עצמכם, אלא גם על מי שאתם לא מכירים.
● עיתון שמציף לסדר היום של מדינת ישראל סוגיות כלכליות בוערות שמשפיעות על כולנו, וגם פועל לתיקונן.
● עיתון שמשרת אתכם ציבורית ומביא לכם ערך אישי.

אבל המסע של "גלובס" הוא אפילו רחב יותר מזה.

אנחנו שואפים להוביל שיח חדש ומכבד. שיח ביקורתי אך לא שלילי, נוקב אך לא פוסל, שמאפשר חופש ביטוי ועצמאות מחשבתית - אבל לא הכפשות ולא הסתה, שמבקר גם את עצמו ושיודע גם להתנצל כשטועה.

כדי לעמוד בערכים שהגדרנו, נדרשנו לוויתורים רבים, ביניהם הכנסות מתוכן שיווקי בשווי של מיליוני שקלים. אבל רק היום, אחרי שעבדנו קשה ועברנו כברת דרך משמעותית, אני מבקשת מכם להצטרף למוצר האיכותי שבנינו ושאנחנו ממשיכים לשפר, עבורכם. אני מבקשת שתעשו מינוי ל"גלובס", באתר או בפרינט. 

בימים שבהם הרוחות סוערות סביב חוסר האמון בתקשורת הישראלית, לדרך של "גלובס" יש חשיבות מיוחדת. חשיבות לחברה הישראלית, לכלכלה הישראלית, לעסקים ולהשבת האחריות והאמון. לכן כל-כך חשוב שתצטרפו אלינו. תבואו?