מודיעין משיקה: שירות הסעות חדש בסופי שבוע

השירות יצטרף למערך ההסעות "נעים בסופ"ש" אותו השיקו לפני כחודשיים מספר עיריות בגוש דן • שירות קו מודיעין-תל אביב פעל עד כה רק בשישי בערב, ויורחב החל מסוף השבוע הקרוב גם לימי שבת בין השעות 10:00-16:00

נוסעים בתור למיזם "נעים לסופ"ש", בשבת בתל אביב / צילום: כפיר סיון
נוסעים בתור למיזם "נעים לסופ"ש", בשבת בתל אביב / צילום: כפיר סיון

עיריית מודיעין משיקה שירות הסעות משלה בסופי שבוע, שיתחבר למערך ההסעות "נעים בסופ"ש" אותו השיקו לפני כחודשיים מספר עיריות בגוש דן. השירות הוא הרחבה של קו מודיעין-תל אביב שפעל עד כה רק בשישי בערב, ויורחב החל מסוף השבוע הקרוב גם לימי שבת, בין השעות 10:00-16:00.

העירייה מפעילה את הקו באמצעות אגודת "שבוס", והוא איננו חינמי. סכום הנסיעה יעמוד על 10 שקלים לכיוון, והנסיעה מותנית ברישום חד-פעמי - ללא עלות - לחברות באגודת "שבוס". בני נוער בגילאי 14-18 מחויבים באישור הורים לנסיעה, וילדים בגיל צעיר מ-14 יכולים לעלות להסעה רק בליווי הוריהם.

עיריית מודיעין לא מצטרפת למערך ההסעות המטרופוליני של "נעים בסופ"ש", מפני שלפי העירייה אין צורך עירוני בשירות המופעל באופן רציף לאורך כל השבת, וניתן להסתפק בהסעות בשלושה סבבים, ובנוסף - העירייה מעדיפה שירות בתשלום על פני שירות חינמי. יחד עם זאת, מיקום התחנות בתל אביב תואם עם מיקומי התחנות של 'נעים בסופ"ש' ויאפשר לתושבי מודיעין להשתמש בתוך תל אביב בשירות זה.