קולנוע אורות ברעננה ימכר ב-165 מיליון שקל; במקומו: פרויקט מגורים ומשרדים

חברת "רמות בעיר", בשליטת איציק ברוך וישראל לוי, חתמה על אופציה לרכישת המתחם • התב"ע הקיימת על הקרקע, בשטח של 5.6 דונם, מיועדת למגורים, מסחר ומשרדים בשטח כולל של כ-21 אלף מ"ר

איציק ברוך, בעלים של קבוצת יובלים / צילום: כפיר זיו
איציק ברוך, בעלים של קבוצת יובלים / צילום: כפיר זיו

חברה מקבוצת "רמות בעיר" דיווחה הבוקר על התקשרות בהסכם לקבלת אופציה לרכישת מתחם קולנוע אורות/מופת ברעננה בתמורה לכ-165 מיליון שקל בתוספת מע"מ. החברה תשלם 3 מיליון שקל בעבור האופציה שתהיה בתוקף עד לינואר 2021 וכ-162 מיליון שקל בתוספת מע"מ בעבור רכישת הקרקע.

התב"ע הקיימת על הקרקע, בשטח של 5.6 דונם, מיועדת למגורים, מסחר ומשרדים בשטח כולל של כ-21 אלף מ"ר (על קרקעי) וניתן להקים עליה שני מבנים בני 6 קומות מעל לקומת מסחר ומשרדים וסך של כ-156 יחידות דיור וכן חניונים תת קרקעיים. לאחרונה אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה את הריסת המתחם המיתולוגי ששימש בעבר כבית הקולנוע של העיר. הקרקע נמכרה לפני שנים ליזמים פרטיים ולפני כשנתיים וחצי, נהרסו חלק מהמבנים בשטח, ובמקומם הוקם חניון.

"רמות בעיר" נמצאת בבעלות משותפת של קבוצת יובלים של היזם איציק ברוך וישראל לוי נדל"ן ומנוהלת על ידי אליאב מימון. החברה מקימה בימים אלו את מתחם המגורים "רמות השרון" בשכונת מורשה ברמה"ש. בנוסף, החברה זכתה השנה במכרז של חברת דואר ישראל לרכישת זכויות במתחם הדואר ברחוב ההגנה בתל אביב בתמורה לכ-155.2 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).