ג'ק מא תרם 14 מיליון דולר למען פיתוח נוגדן לנגיף הקורונה

המיליארדר תרם לשני ארגוני מחקר ממשלתיים סכום של 5.8 מיליון דולר עבור כל אחד, כך לפי פוסט במדיה החברתית שפרסם "The Jack Ma Foundation" • שאר הכספים ישמשו כתמיכה לאמצעי "טיפול ומניעה"

ג'ק מא, ממייסדי עליבאבא / צילום: רויטרס, Aly Song
ג'ק מא, ממייסדי עליבאבא / צילום: רויטרס, Aly Song

ג'ק מא, ממייסדי עליבאבא והאדם העשיר ביותר בסין, תרם 100 מיליון יואן (14.4 מיליון דולר) דרך הקרן שלו על מנת למצוא חיסון לנגיף הקורונה

המיליארדר תרם לשני ארגוני מחקר ממשלתיים סכום של 5.8 מיליון דולר עבור כל אחד, כך לפי פוסט במדיה החברתית שפרסם "The Jack Ma Foundation". שאר הכספים ישמשו כתמיכה לאמצעי "טיפול ומניעה", כך על פי המוסד.  

ההודעה באה לאחר הודעה מעליבאבא שהודיעה שהיא הקימה קרן בשווי מיליארד יואן (144 מיליארד דולר) על מנת לספק תרופות לאזורי ווהאן והוביי, שם פרץ הנגיף ואשר נמצאים בבידוד. החברה גם מציעה שירותי מחשב חופשיים לארגונים המדעיים שמחפשים חיסון וטיפולים נגד הנגיף. 

חוץ מעליבאבא וג'ק מא, עוד חברות סיניות נרתמות למאבק וביניהן יצרנית הטלפונים החכמים וואווי, והבעלים של אפליקציית טיקטוק ByteDance. 

בצוותי המחקר שעובדים על החיסון יש גם מדענים אמריקאיים, אך לפי דוקטור אנתוני פאוצ'י, ראש המכון האמריקאי לאלרגיות ומחלות מדבקות, ייתכן שייקח יותר משנה עד שהחיסון יהיה נגיש לציבור.