הולמס פלייס משלטת על חדר כושר נוסף בדיזנגוף סנטר

רשות התחרות אישרה להולמס פלייס לרכוש את מכון הג'ימי בגג של דיזנגוף סנטר בת"א תמורת 2.5 מיליון שקל, זאת בנוסף למכון הכושר בקומה התחתונה אותו היא מפעילה כיום • בכוונת הרשת למזג את שני מכוני הכושר בתוך כחודש למועדון פרימיום אחד הכולל בריכה

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף

קבוצת מכוני הכושר הולמס פלייס משתלטת על עוד חדר כושר בדיזנגוף סנטר בתל-אביב: רשות התחרות אישרה להולמס פלייס לרכוש את מכון הג'ימי בגג של המתחם בתמורה ל-2.5 מיליון שקל, זאת בנוסף למכון הכושר בקומה התחתונה אותו היא מפעילה כיום. 

הולמס פלייס מצהירה כי בכוונתה למזג את שני מכוני הכושר בתוך כחודש למועדון פרימיום אחד הכולל בריכה. כלומר, בהולמס פלייס מעוניינים לשדרג את הפורמט הקיים כיום בסניף הנוכחי שלה לפורמט גבוה יותר, מה שעשוי להביא לעליית מחירים.

למועדון הכושר ג'ימי יש כיום 1,500 מנויים, וטרם ברור מה יהיו ההשלכות עבורם. כיום פועל המועדון 24 שעות ביממה במשך השבוע, וטרם ידוע אם הבעלות החדשה תשמור על פורמט זה.

להערכת החברה, התרומה התוספתית של מהלך מיזוג הפעילויות היא בין חצי מיליון שקל ל-1.5 מיליון שקל בתוך כ-3 שנים מתאריך המיזוג.

קבוצת הולמס פלייס מפעילה כיום כ-45 מועדוני כושר עם כ-139 אלף מנויים נכון לרבעון השלישי של 2019.

שוק הספורט בישראל נמצא בצמיחה בשנים האחרונות על רקע הגברת המודעות לחשיבות של פעילות גופנית, באופן שבא לידי ביטוי הן בצמיחת הענף והן בענפים המשלימים לו ובראשם הלבשת הספורט. לפי נתונים שהציגה הולמס פלייס במצגת למשקיעים, שוק הכושר הישראלי מתקרב ל-4 מיליארד שקל וצמח ב-6%-8% מדי שנה מאז 2013.