Wix משיקה מוצר חדש למעצבי אתרים וסוכנויות

המנכ"ל אבישי אברהמי: "ההיצע המקיף של הפתרונות העסקיים מציב את Wix כפתרון לכל צורכי הלקוחות"

אבישי אברהמי, מנכ"ל Wix / צילום: איל יצהר
אבישי אברהמי, מנכ"ל Wix / צילום: איל יצהר

חברת האינטרנט Wix ממשיכה להרחיב את היצע המוצרים שלה ומודיעה על השקת Editor X - פלטפורמה ליצירת אתרים המציעה יכולות עיצוב וארגון תוכן מתקדמות המכוונות למעצבים ולסוכנויות לבניית אתרים.

בחברה ציינו כי "משטח העבודה (Canvas) הרחב והגמיש מאפשר שימוש בטכנולוגיית CSS מודרנית הכוללת Flexbox ו-Grid, כאשר כולם ניתנים לשימוש באמצעות drag and drop, ומאפשרים למעצבים ולבוני אתרים להגדיר את המיקום המדויק ואת הסטיילינג של אלמנטים בכל תצוגת מסך".

ב-Wix סבורים כי המוצר החדש משתלב עם הפתרונות העסקיים שלה, ויחד עם יכולות הקוד המתקדמות שניתנות לשימוש בעת הצורך, מאפשרים יצירה של אתרי אינטרנט משמעותיים ומורכבים בקנה-מידה גדול.

"אנחנו מבינים את הצרכים המשתנים של המעצבים ושל הלקוחות שלהם, ואנחנו ממשיכים ליצור פתרונות חדשים כדי לתת מענה לצרכים המתוחכמים והמגוונים שהם דורשים", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד החברה. "Wix מיצבה את עצמה כמובילה בשוק העשה-זאת-בעצמך, ובו-זמנית אנחנו נותנים מענה לאלה שבונים אתרי אינטרנט עבור אחרים. Editor X הוא הפתרון למשתמשים אלה, שמחפשים פתרונות עיצוביים מורכבים".

לפי הודעת החברה, המוצר החדש עושה שימוש אינטואיטיבי בטכנולוגיית Drag and drop ומאפשר עיצוב רספונסיבי ללא צורך בכתיבת קוד. בין מאפייני המוצר ניתן לציין את שינוי הפונטים בהתאם לגודל המסך וכן מערכת ארגון תוכן חכמה שמארגנת אוטומטית אלמנטים על מסכים בגדלים שונים.

אברהמי מוסיף כי "הפלטפורמה מציעה יכולות עיצוב מתקדמות ובו-זמנית מאפשרת את הגישה הנוחה ביותר ל-CSS. היא נבנתה כדי להעצים יוצרי אתרים המעצבים לכל המכשירים ולמנף את הטכנולוגיות האחרונות כדי להפוך את החזון שלהם למציאות. השילוב של Editor X, היכולת להשתמש בקוד בעת הצורך וההיצע המקיף של הפתרונות העסקיים מציבים את Wix כפתרון לכל צורכי הלקוחות".

Wix מספקת פתרונות שמאפשרים הקמה וניהול של אתרי אינטרנט, ולקוחותיה הם בעיקר עסקים קטנים ובינוניים. בשנים האחרונות הרחיבה החברה את היצע המוצרים שלה גם לקהל יוצר מקצועי כגון מפתחים ומעצבים, והמוצר החדש ממשיך את המגמה.

Wix  נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 7.4 מיליארד דולר. החברה תפרסם את דוחות 2019 ב-20 בפברואר.