משבר הקורונה: דלתא מעדכנת על "חזרה חלקית בלבד לפעילות"

החברה מתריעה כי עיכובים נוספים בסין עלולים להביא ל"השפעה שלילית על תוצאותיה העתידיות"

מהשפעות וירוס הקורונה: קבוצת האופנה הציבורית דלתא  מעדכנת היום (ג') כי לאחר חופשת החגים המקומית בסין שהוארכה בכשבוע על-ידי הממשל המקומי, בהתאם למידע שקיבלה ממפעליה, ספקיה וקבלני המשנה שלה - ישנה בשלב זה "חזרה חלקית בלבד לפעילות", שאמורה להימשך בשבועות הקרובים.

קבוצת האופנה שבהובלת אייזק דבח מציינת כי יש לה מערך ייצור גלובלי ומבוזר הכולל מפעלי ייצור בבעלותה וכן קבלני משנה משמעותיים, בין היתר במצרים, בטורקיה, בבולגריה, בצ'כיה, בווייטנאם, בתאילנד, במיניאמר, בבנגלדש ובמקסיקו. החברה פועלת מול מפעליה, קבלני המשנה שלה וספקיה במדינות אלה, על-מנת להסיט אליהן חלק מפעילות הייצור והרכש, ככל שניתן, אך היא "אינה צופה בעת הנוכחית פגיעה מהותית בפעילותה בטווח המידי".

עם זאת, מאחר שעדיין קיימת אי-ודאות לגבי המועד בו תחזור הפעילות בסין לסדרה באופן מלא, דלתא מוסיפה כי "אין החברה יכולה להעריך כעת את ההשפעה של המשך שיבוש פעילות הייצור בסין על תוצאותיה" אם כי היא צופה ש"ככל שתימשך השבתת מפעלי הייצור שלה או של קבלניה וספקיה, או ככל שהחזרה של המפעלים לעבודה סדירה בתפוקה מלאה תתעכב - עלולה להיות לכך השפעה שלילית על תוצאותיה העתידיות", ומציינת כי תמשיך לעקוב אחר הדיווחים המגיעים מסין ותשוב לעדכן, ככל שיידרש.

דלתא גליל העוסקת בייצור ושיווק הלבשה תחתונה, גרביים, חולצות ובדים נסחרת לפי שווי שוק של 2.2 מיליארד שקל. סך ההכנסות של הקבוצה עמד בתשעת החודשים הראשונים של 2019 על 4.1 מיליארד שקל. הרווח הנקי הסתכם בכ-77 מיליון שקל.