חדש מפייבר: בינה מלאכותית שתעצב לכם לוגו אישי לעסק

לדברי החברה, המוצר מאפשר לעסקים קטנים ליצור ולעצב חבילת מיתוג מותאמת לעסק, הכוללת לוגו במגוון וריאציות וכלים שיווקיים נוספים בתוך שניות ספורות

חברת Fiverr, שמציעה לפרילנסרים זירת מסחר להציע את שירותיהם ללקוחות פוטנציאליים, השיקה היום מוצר חדש המבוסס על בינה מלאכותית. המוצר, Fiverr Logo Maker, יאפשר למשתמשים בפייבר לייצר לוגואים בתצורות שונות בעזרת כלים אוטומטיים שפיתחה החברה. לדברי החברה, המוצר מאפשר לעסקים קטנים ליצור ולעצב חבילת מיתוג מותאמת לעסק, הכוללת לוגו במגוון וריאציות וכלים שיווקיים נוספים בתוך שניות ספורות.

בחברה מציינים כי הלוגואים מתבססים על עבודות של מעצבי מיתוג שעברו התאמות ושינויים באמצעות בינה מלאכותית כדי להתאימן להעדפת הקונה. לטענתם, כוחו של המוצר טמון בשילוב העבודה היצירתית של חברי הקהילה עם האינטואיטיביות של אלגוריתם הבינה המלאכותית לייצור לוגואים וחבילות מיתוג מותאמות לעסקים שונים ומגוונים במהירות.

לדברי מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr: "הרעיון כי בינה מלאכותית תחליף עבודות רבות בעתיד הוא מיושן. אוטומציה אינה מתיימרת להחליף דמיון ויצירתיות אנושיים, אלא מהווה כלי תומך להעצמה של יכולות אנושיות בסיסיות, ומסייעת לנו ליצור יותר בפחות מאמץ. כחברה המתעדפת את טובת חברי הקהילה שלה, חשוב לנו לפתח כלים טכנולוגיים חדשים, שיסייעו לחברי הקהילה להציע עבודה יוצאת דופן ללקוחותיהם, להתייעל ולהגדיל את תפוקת העבודה שלהם".

פייבר  הונפקה לראשונה בבורסת ניו יורק ב-2019 ונסחרת כיום לפי שווי של כ-810 מיליון דולר. החברה תפרסם את דוחות 2019 בשבוע הבא, ואנליסטים צופים שהיא תציג הכנסות שנתיות של כ-106 מיליון דולר והפסד נקי Non-GAAP בגובה 81 סנט למניה.