מנכ"ל סלקום: "גולן טלקום היא חברה מצוינת, ויש לנו מה ללמוד ממנה"

במכתב לעובדי סלקום כתב המנכ"ל אבי גבאי כי צריך לבוא לרכישה עם הרבה כבוד ובלי התנשאות וזלזול

מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

מנכ"ל סלקום, אבי גבאי, פנה היום (ד') לעובדי סלקום בעקבות העסקה לרכישת גולן טלקום, ואמר כי מדובר ב"חברה מצוינת שתגדיל את נתח השוק שלנו, תשפר את תזרים המזומנים שלנו ואת היכולת שלנו לעשות את ההשקעות הנדרשות בטכנולוגיות בכלל ובדור החמישי שיגיע בקרוב".

לדברי גבאי, רכישת גולן טלקום "היא מהלך טבעי עבורנו, מאחר שאנחנו חולקים את אותה רשת סלולר. מדובר בחברה מצוינת שהראתה שניתן לעשות דברים אחרת, וחובתנו ללמוד מהם ולהשתפר".

גבאי סיפר כי ניהל מספר מיזוגים בחייו: "אני יכול לשתף אתכם בכך שהדרך להצליח במיזוג היא כשהחברה הרוכשת מגיעה עם הרבה מאוד כבוד לנרכשת ועם רצון אמיתי לבחור את התהליכים ואת השיטות הטובות שיש בה, בלי התנשאות ובלי זלזול.

"אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהזכיר לעצמנו שבשלושת הרבעונים האחרונים דיווחנו על הפסדים, ולכן אין לנו ברירה אלא להמשיך ולעשות צעדים נמרצים וחדים כדי להוציא את החברה מהמשבר שבו אנו נמצאים. לפני כשבועיים הכרזנו על תוכנית מפנה, ואנחנו מיישמים אותה בנחישות ובשיתוף-פעולה כן עם נציגות העובדים.

"אני יודע ומאמין שנוכל לצאת מהמשבר אם נקפיד להשתנות, לפעול מהר ובנחרצות, אם נזכיר לעצמנו שאין לנו את הפריבילגיה של לפעול לאט, במתינות וביותר מדי פשרות. חובתנו לעשות את הדברים הנכונים, גם כשהם כואבים, וגם כשיש להם מתנגדים, וזה 'לא נעים' להזכיר לעצמינו שאנחנו לא יכולים לאורך זמן להפסיד כסף".

עוד כתב גבאי: "בנימה אישית, אני מבקש להוסיף שאני נהנה מאוד בכלל ובפרט, משום שאני מוצא בחברה עובדות ועובדים מצוינים שמוכנים לחשוב אחרת ומשוועים לשינויים. אני מבטיח לכל אחת ואחד מכם שאעשה כל שביכולתי בכדי להחזיר את החברה לרווחיות, להשקעות בעתיד שלנו ולהגיע לעמדת מובילות שנשענת על שירות מצוין והוגנות כלפי הלקוחות והעובדים שלנו".