ממש לא טריוויאלי: קוטג' תנובה – הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל

רשף לוי בפרסומת לקוטג' תנובה / צילום: יוטיוב
רשף לוי בפרסומת לקוטג' תנובה / צילום: יוטיוב

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קוטג' תנובה - "אריזות תנובה עם הטריוויה המשפחתית", באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב ובכיכובו של רשף לוי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%.

גם בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת (גם) השבוע אותה פרסומת. שיעור האהדה של הפרסומת לקוטג' תנובה גבוה בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.4%.

מעניין לשים לב ששתי המחלבות תנובה וטרה נכנסו השבוע לעשירייה, כאשר תנובה ראשונה, וטרה סוגרת את הרשימה עם המקום העשירי. נתון מעניין נוסף: הבחירות מככבות גם בפרסומות, עם הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת להניע אנשים להגיע להצביע. 

הזכורות והאהובות
 הזכורות והאהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של תפוזינה WOW - "חצי מכמות הסוכר (בלי סימון אדום)", באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ובכיכובם של רותם אבוהב ובן זיני, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.04 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 542 (בהשוואה ל- 508 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.8 מיליון שקל (בהשוואה ל-29.8 מיליון שקל בשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.