חוסרים באספקת סלטי צבר של אסם לרשתות השיווק

ריקול של חומוס צבר לפני כשבוע גרם לחוסרים באספקת מוצרי החברה לרשתות המזון • החוסרים הללו מתרחשים על רקע צמיחה אדירה בביקושים ברשתות המזון לאור משבר הקורונה • אסם-נסטלה: "המחסור נבע מהריקול שבוצע בשבוע שעבר, והמפעל מייצר בימים אלה בתפוקה מלאה"

חומוס צבר / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
חומוס צבר / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

על רקע הריקול שחוותה והזינוק בביקושים בשל התפשטות וירוס הקורונה בישראל: אסם-נסטלה לא מצליחה לעמוד באספקת המוצרים של סלטי צבר - כך נודע ל"גלובס".

הרשתות הקמעונאות מדווחות על מחסור באספקה של מוצרי החברה. בסביבת החברה גורסים כי מדובר במחסור נקודתי. אסם-נסטלה היא השחקנית השנייה בגודלה בשוק הסלטים, אותו מוביל המותג אחלה של שטראוס.

לפני כשבוע ביצעה אסם-נסטלה יצרנית המותג צבר ריקול לחומוס על רקע חשש להימצאות ליסטריה מסוג "אבו מרוואן" במשקל של 400 גרם.

הריקול הביא את אסם להישאר ללא מלאים, ועל רקע הביקושים האדירים בימים האחרונים והצורך להמתין פרק זמן של יומיים עד להשלמת הבדיקות שיאפשרו לשווק את המוצרים המיוצרים בחברה, באסם לא מצליחים לעמוד בקצב האספקה לרשתות, מה שכבר יוצר חוסרים בחלק מרשתות הקמעונאות בישראל.

החוסרים הללו מתרחשים על רקע צמיחה אדירה בביקושים ברשתות המזון בימים האחרונים בהיקף של עשרות אחוזים ככלל, ובקטגוריות מסוימות אף בהיקף של מאות אחוזים, וזאת בשל החששות הגוברים בצל התפשטות וירוס הקורונה ברחבי העולם ובישראל.

מאסם-נסטלה נמסר בתגובה: "סלטי צבר מייצרת כרגיל לארץ ולחו"ל. המחסור שהורגש בשוק נבע מהריקול שבוצע בשבוע שעבר, והמפעל מייצר בימים אלה בתפוקה מלאה".