אפקט הקורונה: מנכ"ל לפ"מ הנחה לתעדף פרסום באתרים הישראלים

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום

מנכ"ל לפ"מ, בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ, "ידיעות אחרונות"
מנכ"ל לפ"מ, בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ, "ידיעות אחרונות"

לשכת הפרסום הממשלתית זוכה בימים כתיקונם להרבה ביקורת מאתרי התוכן הישראלים על כך שתמהיל הפרסום הדיגיטלי שלה כולל נתחים גבוהים במיוחד לפלטפורמות הבינלאומיות גוגל בפייסבוק.

אבל מסתבר כי משבר הקורונה הצליח לגרום גם ללפ"מ לאמץ מדיניות של 'עניי עירך קודמים" - לפחות בכל הנוגע לפרסום דיגיטלי: מקורות בענף מספרים ל"גלובס" כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום.

נזכיר כי לפ"מ נחשבת למפרסם מתקדם מאוד, ולכן נתח הדיגיטל בכלל תמהיל הפרסום של המשרד הוא גבוה במיוחד.

בניגוד לרוב משרדי הפרסום שמתמודדים בימים האחרונים עם האטה משמעותית בעבודה, לפ"מ עסוקה בימים אלה בצורך לספק תוצרים פרסומיים למספר משרדי ממשלה שמבקשים כדי לתקשר מסרים מותאמים לציבור. בימים האחרונים העלתה לפ"מ את קמפיין ההרגעה בכיכובם של רופאים עבור משרד הבריאות; וקמפיין נוסף של שירות התעסוקה המציג אמצעים טכנולוגיים כיצד לתקשר עימם באופן דיגיטלי. במקביל עובדים כעת בלפ"מ על עוד כחמישה קמפיינים ,ביניהם למשרד החינוך, האוצר, בריאות, שוויון חברתי ועוד.