משבר הקורונה: הוועדים בקבוצת "ידיעות אחרונות" פנו לביה"ד לעבודה

ל"גלובס" נודע כי ועדי העובדים של עיתון "ידיעות אחרונות", אתר ynet ומקומוני "ידיעות תקשורת" פנו לבית הדין לעבודה בבקשה לקיים דיון דחוף שיחייב את ההנהלה לדבר עם הוועד על כל מהלך שנוגע לתנאי העסקת העובדים בעת הזאת

בית "ידיעות אחרונות" בראשון-לציון / צילום: כדיה לוי
בית "ידיעות אחרונות" בראשון-לציון / צילום: כדיה לוי

ועד העובדים של קבוצת "ידיעות אחרונות" פועל במשותף כדי למנוע מההנהלה לבצע מהלכים חד-צדדיים מול העובדים בעקבות משבר הקורונה: ל"גלובס" נודע כי ועדי העובדים של עיתון "ידיעות אחרונות", אתר ynet ומקומוני "ידיעות תקשורת" פנו לבית הדין לעבודה בבקשה לקיים דיון דחוף שיחייב את ההנהלה לדבר עם הוועד על כל מהלך שנוגע לתנאי העסקת העובדים בעת הזאת.

בהודעה לעובדים שיצאה בדקות האחרון בישרו נציגי הוועדים לעובדים כי "מעתה ואילך שלושת ועדי העיתונאים של החברות בקבוצה - ידיעות אחרונות בע"מ, ynet ומקומוני ידיעות תקשורת - יפעלו יחד בצורה מתואמת אל מול האתגרים המשותפים, כדי שנוכל למקסם את הידע ואת הכוח של העובדים".

"לפני כשעה קלה הגשנו - שלושת הוועדים וארגון העיתונאים - בקשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב, כדי שיחייב את ההנהלה לשבת ולדבר איתנו על המהלכים שהיא מקדמת. בעקבות כך נקבע למחר בבוקר דיון דחוף בנושא בבית הדין האזורי לעבודה".

הוועדים ביקשו מכל מי שקיבל מההנהלה הודעה על שינוי או פגיעה בתנאי העסקתו, ליצור קשר באופן מיידי עם הוועד הרלוונטי.