ענף הביטוח ממשיך להתאים את אופן העבודה למגבלות הקורונה

גם בהכשרה ביטוח עברו לפעול במתכונת פעילות חירום, והוציאו לחל"ת חלק מעובדי החברה • כ-50% מעובדי מגדל עובדים מהבית, 30% עובדים ממשרדי החברה והיתר מנצלים ימי חופשה או (מיעוטם) הוצאו לחל"ת

שלמה אליהו / צילום: תמר מצפי
שלמה אליהו / צילום: תמר מצפי

משבר הקורונה ממשיך להשפיע על היום יום של עובדי ענף הביטוח, שעובדים בחברות חיוניות שנותנות שירות מרכזי לציבור הרחב, גם בימים אלה.

ועד עובדי קבוצת הביטוח מגדל, שבראשו עומד מודי גת, וסמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצה, סיגל קליינשטרן, הוציאו היום איגרת לכ-3,800 עובדי חברת הביטוח ושבה הם מפרטים כיצד נראית התעסוקה בחברה בימים אלה: 50% עובדים מהבית, 30% עובדים ממשרדי החברה - בהתאם למגבלה המקסימלית שהושתה על החברות הפועלות, ויתר 20% מנצלים ימי חופשה או (מיעוטם) הוצאו לחל"ת.

ככל הידוע במגדל רק 100 עובדים שהוצאו לחל"ת, ובהם עובדים שסיימו קורס עובדי שירות לקוחות ושרק גויסו החודש. אגב, בחג פסח ובחול המועד יצאו כמעט כל עובדי החברה לחופשה מרוכזת. חופשה מעין מאפיינת את הענף מדי שנה.

לדברי השניים החתומים על המכתב שנשלח לעובדי מגדל חברה לביטוח, "משבר הקורונה שפקד אותנו הינו משבר שלא ידענו כמותו. מגדל כחברה עסקית עוברת ימים קשים ועושה את המקסימום הניתן על מנת להמשיך בפעילות העסקית, לדאוג לכם העובדים וכמובן להמשיך לתת שירות מיטבי למבוטחים ולסוכנים".

אפרופו מצב העובדים בענף הביטוח: לאחר כלל ביטוח שכבר הוציאה כחמישית מעובדיה לחל"ת והפחיתה את היקף המשרה של בכיריה ובהם המנכ"ל והיו"ר לארבעה ימים בשבוע, גם בהכשרה ביטוח עברו לפעול במתכונת פעילות חירום, והוציאו לחל"ת חלק מעובדי החברה.

בהכשרה ביטוח ציינו היום כי "עובדים שיצאו לחל"ת יקבלו מענק של 4,000 שקלים לפני חג הפסח". בהראל ביטוח, נזכיר, גם הוצאו עובדים לחל"ת והם קיבלו מענק של 5,000 שקל מהחברה.

במקביל, החל מחודש אפריל כלל העובדים הנותרים בחברת הכשרה ביטוח, שבשליטת אלי אלעזרא ובניהול שמעון מירון, כולל נושאי המשרה והמנכ"ל מירון עצמו, יעברו למתכונת עבודה בהיקף משרה של כ-80% כשחלקם ימשיכו להגיע למשרדי החברה וחלקם יעבוד באופן מלא מהבית.