נקסט מורידה את האתר מהאוויר עד להודעה חדשה

החשבונות האישיים של הלקוחות יפסיקו לפעול מחר בשלוש בצהריים שעון בריטניה

מיון חבילות מאתר NEXT / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'
מיון חבילות מאתר NEXT / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

נקסט, אתר האופנה החביב על הישראלים, מפסיק את פעילותו על רקע משבר הקורונה. מי שניסה להיכנס הערב לאתר הקניות הבריטי, נתקל בהודעה לפיה החל מהערב (ה') בשעה שש בשעון בריטניה לא יתקבלו הזמנות אונליין.

בנקסט מפרטים כי הם "קשובים לקולגות במרכזים הלוגיסטיים ובמחסנים. זה ברור שרוב הולך וגדל מהם חש שעליו להיות בביתו בעת הזו", ומציינים כי "כתוצאה מכך קיבלנו את ההחלטה הקשה לסגור את המחסניםוהפעילות שלנו עד להודעה חדשה".

ההודעה באתר נקסט / צילום: צילום מסך, גלובס
 ההודעה באתר נקסט / צילום: צילום מסך, גלובס

"אנחנו מתנצלים על אי הנוחות ובטוחים שתבינו את המצב" , כותבים בנקסט תוך שהם מציינים כי "יעשו מאמצים לספק את ההזמנות שכבר הוזמנו וטרם יצאו לדרך בהקדם האפשרי", ועדכנו כי החשבונות האישיים של הלקוחות יפסיקו לפעול מחר (ו') בשלוש בצהריים שעון בריטניה.

נקסט היא קמעונאית אופנה בריטית אשר מפעילה כ-700 חנויות פיזיות ברחבי העולם , מרביתן בבריטניה. על רקע הפופולריות של האתר בישראל, בשנה האחרונה החברה הודיעה על הרחבת פעילותה בארץ ואף שכרה משרד יחסי ציבורי מקומי.

הישראלים אימצו לחיקם את נקסט עוד לפני שהאתר תורגם לעברית. בדואר ישראל באופן קבוע, בין הררי החבילות שנשלחות לישראלים, מוצרי נקסט מכבבים בשנים האחרונות, והם אומצו גם על ידי קהל הקונים ובעיקר הקונות מהמגזר החרדי. יש להניח שנקסט היא הסנונית הראשונה של אתרים שיסגרו שעריהם בימים אלה. מנגד, יש מי שתולה תקוות שהעסק שלו יוכל להתאושש או לפצות על ההפסדים, הודות לקניות המקוונות שהפכו לאלטרנטיבה היחידה לקניות בכל הנוגע למוצרים שהם לא מזון, מוצרי ניקוי וטואלטיקה או מוצרי פארם ותרופות.