הבדיקות של רה"מ יצאו תקינות, בשלב זה הוא עדיין נשאר בבידוד

אחרי שהיועצת למגזר החרדי של לשכת רה"מ רבקה פאלוך נמצאה כחולה בקורונה, מתקיימות בשעה זו חקירה האפידמיולוגית • מלשכת ראש הממשלה נמסר: "בהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ יקבעו יום לסיום הבידוד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו. ייכנס לבידוד? / צילום: Gali Tibbon, Associated Press
ראש הממשלה בנימין נתניהו. ייכנס לבידוד? / צילום: Gali Tibbon, Associated Press

מדוברת ראש הממשלה נמסר שהבדיקות של ראש הממשלה, משפחתו והצוות הקרוב יצאו תקינות. למען הסר ספק, ראש הממשלה נשאר כרגע בבידוד עד להנחיות משרד הבריאות.

אחרי שהיועצת למגזר החרדי של לשכת ראש הממשלה רבקה פאלוך נמצאה כחולה בקורונה, מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "עוד בטרם הסתיימה החקירה האפידמיולוגית ולמען הסר ספק, החליט ראש הממשלה כי הוא וצוותו הקרוב ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית, ובהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של ראש הממשלה יקבעו יום לסיום הבידוד".

עוד מציינים מלשכת ראש הממשלה: "בשבועות האחרונים מקפידים ראש הממשלה וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, והוא מקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו. ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על-פי הנחיות משרד הבריאות". 

בלשכת ראש הממשלה אומרים שמבדיקה ראשונית עולה כי השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים, אך החקירה האפידמיולוגית נמשכת. בנוסף, נתניהו מקיים בדיקות קורונה באופן שגרתי, ובדיקה כזאת צפויה גם ביממה הקרובה.

אם נתניהו ייאלץ לשהות בבידוד, הוא ייאלץ לנהל את ענייני המדינה באמצעות שיחות זום ושיחות טלפון, דבר הפותח פתח נרחב לקשיים טכנולוגיים, ביטחון שדה ואף יכולת של הצדדים המעורבים במפגשים הללו לבצע הקלטות מרחוק של ראש הממשלה.