איך מייצרים חדשנות בזמן משבר?

מה ההבדל בין יזמות לחדשנות? • איך מניעים תהליכי חדשנות בארגונים גדולים? • ואילו הזדמנויות נוצרות בזמן משבר? • "תוכנית עבודה" - סדרת שידורי הלייב של "גלובס" על ניהול וטכנולוגיה בזמן ריחוק חברתי בשיתוף מיקרוסופט

"תוכנית עבודה" / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס
"תוכנית עבודה" / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

חדשנות הוא מושג שמרבית להשתמש בו בתחומי העבודה השונים בימים רגילים, אך שבעתיים בימי משבר, שבהם חדשנות עוזרת לעסקים ולעובדים להמציא את עצמם מחדש ואפילו למצוא הזדמנויות חדשות.

במפגש שנקיים היום (ה') במסגרת סדרת המפגשים "תוכנית עבודה: ניהול וטכנולוגיה בעידן של ריחוק חברתי", ננסה להגדיר את המושג המתעתע "חדשנות" ובמה היא נבדלת מיזמות, נשמע איך עושים את זה בארגונים גדולים, ואילו הזדמנויות טמונות במשבר הנוכחי.

יהיו איתנו ד"ר תומר סיימון, סמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות, מיקרוסופט; רן בר סלע, VP Corporate Innovation at Elbit Corporate HQ, ד"ר מירי מזרחי ראובן, סמנכ"לית אסטרטגיה ורופאה במכבי; ד"ר אייל בנימין, חבר סגל הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב וראש תחום פרויקטים יזמיים, מכון קולר ליזמות; ופרופ' דפנה קריב, מנהלת המחלקה ליזמות וחדשנות ביה"ס למינהל עסקים המכללה למינהל; לסיום נציג בפניכם מפגש בין עסק קטן ויועצת אסטרטגית במסגרת הפרויקט "עסק ישראלי" באתר "גלובס".

גילוי מלא: השידור הוא בשיתוף מיקרוסופט