סוג של ביחד: עובדי סודהסטרים סעדו את ארוחת הסיום של צום הרמדאן בזום

וגם: גיל קרני, מנכ"ל לאומי בריטניה, מחליף בנק ויבשת, מנכ"לית חברת ענבר גרופ פיננסים, ליאת זמורה, הודיעה על הפסקת כהונתה, וקצת חדשות טובות בצל הנגיף

אפטאר לעובדי סודהסטרים / צילום: אביתר ניסן
אפטאר לעובדי סודהסטרים / צילום: אביתר ניסן

קורונה או לא קורונה, את אפטאר, ארוחת הסיום של צום חודש הרמדאן, סעדו יחדיו אלפי משתתפים, כשעובדי סודהסטרים ובני משפחותיהם התכנסו לארוחה המסורתית. הם כמובן לא ישבו זה לצד זה - מוקד הארוחה התמקם באולפן בפתח תקווה, שם התנהל אירוע מצומצם בהנחיית השחקן נורמן עיסא, נערכה תפילה משותפת, נאמרו ברכות והחגיגה נחתמה בהופעות של דודו אהרון ושריף. יתר המשתתפים והמשתתפות, משפחות מוסלמיות ויהודיות, צפו באירוע משולחנות האוכל שבביתם, וציינו את סוף החג, כמובן באמצעות זום. 

מצנח הזהב

כבר לא מחכה ללונדון: גיל קרני, מנכ"ל לאומי בריטניה, מחליף בנק ויבשת. קרני מונה למנהל פעילות בנק הפועלים בארה"ב, במקומו של גבי חמני. לקרני ניסיון של כשלושה עשורים, בעיקר בתחום האשראי העסקי והמסחרי.

●●●

ד"ר אורן רגבי, סגן הכלכלן הראשי וראש חטיבת המחקר ברשות התחרות, נבחר על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה לתפקיד הכלכלן הראשי של הרשות. לרגבי תואר דוקטור בכלכלה מאוניברסיטת סטנפורד בארה"ב, והוא חבר סגל ומרצה בכיר בחוג לכלכלה באוניברסיטת בן גוריון בנגב.

●●●

חברת ענבר גרופ פיננסים, שנפגעה בצורה משמעותית ממשבר הקורונה, עדכנה כי המנכ"לית ליאת זמורה, הודיעה על הפסקת כהונתה, והיא צפויה להיפרד מהחברה בעוד כשלושה חודשים, במהלך אוגוסט.

אביב לוי

אזור התעשייה

מד אפקטיביות: האגודה למען הלהט״ב, ג׳וינט ישראל וארגון מידות מבית ההשקעות החברתיות - Social Finance Israel, מקימים "תו מידות לאפקטיביות" של עמותות למען הלהט"ב. התו, עליו יעמלו בשלושת החודשים הקרובים, יבחן את תהליכי הניהול, ויעיד כי העמותות מחויבות לתכנון ולמדידה, ולהתמקדות בשינוי משמעותי לקהילה. נכון לעכשיו משתתפים בתהליך 12 ארגונים, בהם: האגודה למען הלהט"ב, איגי, הוועד למלחמה באיידס, מעברים, הבית הפתוח בירושלים לגאווה וסובלנות, הבית הגאה ב"ש, מועדון ספורט הגאה ת״א, תהל״ה, בת קול, חברותא- הומואים דתיים, חוש״ן ו-lgbtech.

חדשות טובות

כמאה אנשי רפואה מאתיופיה, ניגריה, האיטי, נפאל, בריטניה, ארה"ב וישראל, השתתפו בהדרכה וירטואלית על שיטות אבחון וטיפול בקורונה, שערכה המחלקה לסיוע באסונות ולפיתוח בינלאומי בג'וינט העולמי.