פוקס משנה את השם של רשת הספורט החדשה שתיפתח בקרוב

אחרי דחייה בעקבות משבר הקורונה, קבוצת פוקס צפויה להשיק בקרוב את רשת הספורט החדשה שלה, ובינתיים מתברר שהיא הספיקה לשנות לה את השם • הרשת החדשה, שתוכננה להיקרא "Just Sport", תקבל את השם "Dream Sport"

רשת הספורט החדשה של פוקס, Dream Sport / צילום: תמונה פרטית
רשת הספורט החדשה של פוקס, Dream Sport / צילום: תמונה פרטית

אחרי דחייה בעקבות משבר הקורונה, קבוצת פוקס צפויה להשיק בקרוב את רשת הספורט החדשה שלה, ובינתיים מתברר שהיא הספיקה לשנות לה את השם. ל"גלובס" נודע כי בפוקס החליטו לוותר על השם הקודם שניתן לרשת בתחילה - "Just Sport", כשהשם החדש שניתן לרשת הוא "Dream Sport".

כפי שנחשף ב"גלובס" בינואר האחרון, הרשת החדשה תיפתח תחת בעלות החברה-הבת ריטיילורס, בניהולו של דובי שניידמן, שאותה פיתחה הקבוצה במהלך השנה האחרונה. הקונספט של הרשת ייבנה בהשראת רשתות ספורט בעולם ויכלול מוצרי ספורט גם לספורטאים וגם למתאמנים חובבים. כך הקבוצה תוכל להיכנס לתחום חדש ולהתחרות בשחקניות ותיקות כמו מגה ספורט ואף בדקטלון הצרפתית, שכיום משווקת בארץ רק את מותג הבית המוזל שלה.

החנות הראשונה של הרשת צפויה להיפתח בראשון-לציון במתחם G סמוך לסינמה סיטי בשטח של כ-800 מ"ר. בסך-הכול תציע החנות החדשה שש קטגוריות: ריצה, אימון, כדורגל, כדורסל, לייף סטייל וגלישה.

פעילותה המסורתית של קבוצת פוקס היא בתחום האופנה, אך לאורך ציר הזמן היא גיוונה את הפורטפוליו שלה. בשנים האחרונות היא התרחבה בעיקר באמצעות רכישת חברות כמו שילב או קבלת זיכיונות למותגים בינלאומיים כמו אורבן אאוטפיטרס.

ואולם על רקע השחיקה בפדיונות בתחום האופנה, השכילה פוקס כבר לפני מספר שנים לכלול בתמהיל שלה גם פעילות בתחום הספורט, שנמצא בצמיחה הן בעולם והן בישראל. מספר העוסקים בספורט הולך וגדל, וכך גם חדירת בגדי הספורט לתוך המלתחה היומיומית.

זוהי הפעם הראשונה שהקבוצה מפתחת רשת חנויות פיזית באופן עצמאי מאז שהקימה את מותג האופנה פוקס, שהתרחב בהמשך גם לאופנת הבית תחת השם "פוקס Home". מרבית הרשתות שהיא מפעילה הן זיכיונות של חברות בינלאומיות או רכישות של חברות ישראליות שביצעה לאורך השנים. כמו כן, לפני כשלוש שנים הקימה הקבוצה פלטפורמת מסחר מקוון - טרמינל איקס.

כבר היום מפעילה פוקס שתי רשתות בתחום הספורט בישראל: פוט לוקר, רשת נעליים בינלאומית הממוקדת בפריטי אופנה (באמצעות זיכיון) המשווקת נעלי ספורט של מגוון מותגים; ואת רשת נייקי בישראל, שמוכרת את מוצרי המותג הכוללים גם אופנה וגם פריטים למתאמנים וספורטאים.

כעת מבקשת פוקס להיכנס לתחום חדש - הספורט המקצועי, באמצעות רשת רב-מותגית משל עצמה שתשווק מותגים של מגוון רחב של פירמות, ביניהן נייקי, אדידס, ריבוק ואחרות. בשנים האחרונות, על רקע השחיקה בפדיונות בתחום האופנה, גם בתי כלבו ותיקים הרחיבו בצורה מאסיבית את השטחים שמיועדים עבור ביגוד ספורט.