נתיבי ישראל ישלמו לאורון אחזקות 133 מ' שקל לתחזוקת כבישים

חברת בת של קבוצת אורון אחזקות והשקעות זכתה במכרז של החברה הממשלתית לתחזוק כבישי הדרום • מדובר באחד משני מכרזים ביצוע באזור זה

משאית של קבוצת אורון אחזקות  / צילום: קבוצת אורון אחזקות והשקעות
משאית של קבוצת אורון אחזקות / צילום: קבוצת אורון אחזקות והשקעות

קבוצת "אורון אחזקות " זכתה במכרז של החברה הממשלתית נתיבי ישראל לאחזקת כבישי הדרום. היקף העבודות הצפוי מוערך ב-133 מיליון שקל. הזכייה במכרז בוצעה באמצעות חברת בת שמוחזקת במלואה על ידי חברת אורון.

במסגרת המכרז שכולל את אזור אשקלון ודרומה, תבצע החברה את קרצוף האספלט הישן, ייצור, אספקה ופיזור האספלט מחדש וריבוד של כבישים שונים, במטרה לשדרג ולחדש אותם. המכרז המדובר יכלול עבודות שיתבצעו במהלך השנתיים הקרובות והוא כולל בתוכו אופציה להארכת ההתקשרות ל-3 שנים נוספות. מדובר במכרז אחד מבין שניים שמתוכננים להתפרסם לביצוע עבודות תיחזוק באזור של המדינה, כשהמכרז שבו זכתה אורון הוא הקטן מבין השניים.

קבוצת אורון אחזקות והשקעות פועלת בתחום ביצוע התשתיות, והיא בשליטת גילי ויואל עזריה. בחודשים האחרונים זכתה החברה במכרז להקמת מחלף להבים החדש, שדרוג כביש 60 והכפלת קטע המנהרות שבו, ואת הקמת תשתית מסילות בנמל חיפה.

יואל עזריה, מבעלי קבוצת אורון מסר ל"גלובס" כי, "לקבוצה פעילות נרחבת בהקמת התשתיות הלאומיות של ישראל, ואנו גאים בפעילות הנרחבת שלנו בדרום הארץ, אליה מצטרפת כעת גם הפעילות עם נתיבי ישראל לאחזקת כבישי הדרום".