המקור לא תעזוב: העיתונאי רביב דרוקר יישאר ברשת 13

רשת 13 מדווחת כי החוזה עם דרוקר הוארך ובשנת 2021 יופקו כ-22 תכניות חדשות • מכאן נמסר בתגובה: "מקומו הטבעי של דרוקר הוא בשידור הציבורי"

רביב דרוקר / צילום: ענבל מרמרי
רביב דרוקר / צילום: ענבל מרמרי

העיתונאי רביב דרוקר ותוכנית התחקירים "המקור" יישארו ברשת 13, רשת מדווחת כי החוזה עם דרוקר הוארך, ובשנת 2021 יופקו כ-22 תכניות חדשות.

החוזה של דרוקר אמור להסתיים בינואר, ולכן בשבועות האחרונים עלתה מחדש על הפרק האפשרות כי יעבור עם תוכניתו לתאגיד הציבור השידורי. מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ לא הסתיר בעבר את שאיפתו לשבת את המקור בין תכניות התאגיד, אולם בכל הסיבובים הקודמים (האחרון בהם היה לקראת מיזוג ערוץ עשר עם רשת 13) החליט דרוקר בסופו של דבר להישאר ברשת. בערוץ מדווחים כי במהלך 2021 יופקו כ-22 תכניות חדשות.

"המקור" משודרת מזה 11 שנים במהלכן התפרסמו בה תחקירים שזכו להד ציבורי נרחב, ובהם פרשת הצוללות וכלי השיט, תחקיר "ביבי טורס", חשיפת תיק החקירה נגד שר החוץ אביגדור ליברמן, חשיפת הקלטות נתניהו-מוזס, תחקיר קק"ל ולאחרונה חשיפת השיחות הסודיות של ניר חפץ.

על צוות העיתונאים של "המקור" נמנים גם חיים ריבלין, ישראל רוזנר, חן ליברמן ואיתי רום. את התוכנית עורך עידו תמרי מזה 5 שנים.

מכאן נמסר בתגובה: "מקומו הטבעי של דרוקר הוא בשידור הציבורי, לשנתיים, שלוש ואף יותר. אין דבר שלם יותר מלב שבור".