סנטינל וואן הגישה תשקיף לקראת הנפקה בוול סטריט

בשלב זה החברה עוד לא מדווחת מהו השווי אליו היא שואפת, אך בפרסום בבלומברג לפני מספר חודשים נכתב כי החברה מתכננת הנפקה ראשונית לפי שווי של 10 מיליארד דולר

תומר וינגרטן. מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן / צילום: סנטינל וואן
תומר וינגרטן. מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן / צילום: סנטינל וואן

יוניקורן ישראלי נוסף בדרך לוול סטריט: חברת סנטינל וואן הגישה תשקיף לקראת הנפקה בבורסת ניו יורק (NYSE). בשלב זה החברה עוד לא מדווחת מהו השווי אליו היא שואפת, אך בפרסום בבלומברג לפני מספר חודשים נכתב כי החברה מתכננת הנפקה ראשונית לפי שווי של 10 מיליארד דולר. את ההנפקה מלווה שורה ארוכה של בנקים כחתמים: מורגן סטנלי, גולדמן זאקס, בנק אוף אמריקה, ברקליס, וולס פארגו, UBS , ג'פריס, דויטשה בנק, פייפר סנדלר, BTIG, Cowen , נידהאם, Loop Capital , דרקסל המילטון ו- R. Seelaus .

סנטינל וואן הוקמה ב-2013 על ידי תומר וינגרטן ואלמוג כהן (שכבר לא מחזיק בתפקיד פעיל בחברה). החברה מפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לאבטחת נקודות קצה כולל מחשבים ניידים, נייחים, שרתים ושרתי ענן ומכשירים נוספים שמחוברים לאינטרנט. לפי נתוני ivc , עד כה החבר גייסה 797 מיליון דולר בשמונה סבבי גיוס, האחרון בוצע ב-2020-2021 לפי שווי של 3.26 מיליארד דולר לחברה.

התשקיף מגלה שהכנסות סנטינל וואן הגיעו ב-2020 ל-93.1 מיליון דולר, צמיחה לעומת 46.5 מיליון דולר ב-2019. גם הוצאות התפעול גדלו וכתוצאה ההפסד הנקי העמיק, והגיע ל-116 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי בסך 118 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 76.6 מיליון דולר ב-2019.

ברבעון הראשון של 2021 נמשכה הצמיחה בהכנסות והן הסתכמו ב-37.4 מיליון דולר לעומת 18 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההפסד הנקי ברבעון גדל גם הוא והיה 62.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-26.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.

לפי התשקיף, התגמולים למנכ"ל תומר וינגרטן הסתכמו בשנה שעברה ב-3.6 מיליון דולר, סמנכ"ל הכספים דויד ברנהרדט קיבל תגמולים בעלות של 4.7 מיליון דולר וסמנכ"ל התפעול ניקולס וורנר קיבל תגמולים בעלות של 2.7 מיליון דולר.

בעלי המניות בחברה הם Insight Partners , טייגר גלובל, Third Point Ventures, Redoing Ventures , דאטה קולקטיב ואנקורג' קפיטל. וינגרטן מחזיק בכ-4% מהמניות.