תומר לוטן מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד לביטחון פנים

תפקידו האחרון של לוטן היה ראש מטה "מגן ישראל", האמון על ניהול המאבק במגפת הקורונה

תומר לוטן / צילום: מורן ויזל
תומר לוטן / צילום: מורן ויזל

השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, החליט למנות את תומר לוטן לתפקיד מנכ"ל המשרד לביטחון פנים במקום משה אדרי שפרש. לוטן משמש מזה כשנה בתפקיד ראש מטה "מגן ישראל", האמון על ניהול המאבק במגפת הקורונה.

בהודעת המשרד נאמר כי לוטן בעל ניסיון עשיר ומגוון במדיניות ציבורית, והיכרות עמוקה עם מערכות הממשל, השירות הציבורי והחברה האזרחית. ללוטן שני תארים, האחד במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל-אביב והשני בתחום תכנון שירותים חברתיים מ-London School of Economics. בעבר שימש תומר כמנכ"ל המרכז להעצמת האזרח, ארגון הפועל להגברת האפקטיביות של המגזר הציבורי וכמנהל המרכז לממשל מקומי ופיתוח אזורי בג'וינט ישראל. לוטן הקים את ארגון "מעש" הפועל לחיזוק משרתי הציבור. לוטן נשוי ואב לשלושה.

השר לביטחון פנים בר-לב: "בחרתי בתומר לוטן לתפקיד מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים מכיוון שהוא אדם בעל יכולות מוכחות בניהול אירועים ברמה הגבוהה ביותר ומשרת ציבור מסור".

לוטן: "אחרי שנה מורכבת, מלאת אתגרים וסיפוק במאבק במגפת הקורונה ב'מגן ישראל', אני שמח על ההזדמנות להמשיך לשרת את הציבור במשרד לביטחון פנים. אני מודה לשר בר-לב על הבעת האמון ומתחייב להביא את כל כישוריי ויכולותיי למען המשימה".