ניופאן במו"מ לרכישת מחצית מאתר לאסט פרייס תמורת 40 מיליון שקל

לאסט פרייס הוא אתר לקניות אונליין השם דגש על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לשימוש ביתי • לפי הדיווח, היקף המכירות השנתי של לאסט פרייס נאמד בכ-180 מיליון שקל • הנהלת האתר תישאר בתפקידה לאחר השלמת העסקה

צביקה גיור, יו"ר ובעלי ניופאן / צילום: איילת וייס
צביקה גיור, יו"ר ובעלי ניופאן / צילום: איילת וייס

חברת ניופאן צפויה לרכוש 50% מאתר לאסט פרייס (Last Price) בעסקה בשווי 40 מיליון שקל, לפיה שווי האתר יעמוד על 80 מיליון שקל.

ניופאן היא יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה של מותגים שונים, בהם קיטשנאייד, Bose, טושיבה, מג׳ימיקס, טפאל ועוד. 

לאסט פרייס הוא אתר לקניות אונליין השם דגש על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לשימוש ביתי. לפי הדיווח, היקף המכירות השנתי של לאסט פרייס נאמד בכ-180 מיליון שקל. הנהלת האתר תישאר בתפקידה לאחר השלמת העסקה.

ניופאן משווקת את מוצריה באתרי אונליין ובפלטפורמות מכירה שונות, כולל אתר אאוטלט שהיא מפעילה. כעת תבקש החברה לחזק את אחיזתה בעולמות המקוונים שחווים זינוק בהיקף המכירות בחסות מגפת הקורונה. העלייה המורגשת בכל העולם נמשכת גם לאחר פתיחת החנויות הפיזיות, והיא צפויה להגיע לשיאה בחודשים נובמבר-דצמבר במסגרת הנחות בלאק פרידיי וימי המכירה הסובבים לו.

צביקה גיור, יו"ר ובעלי ניופאן, מסר: ״יש לאתר לאסט פרייס פוטנציאל צמיחה משמעותי, ואנו נכונים לסייע לו בהמשך הגידול והצמיחה". 

ליאור חמו, מייסד, מנכ"ל ובעלי אתר לאסט פרייס, מסר: "בחרנו בניופאן כשותפים לדרך מתוך היכרות אישית ארוכת-שנים ושיתוף-פעולה עסקי מוצלח בין החברות מתחילת דרכנו. תחום האונליין נמצא בצמיחה מטאורית בשנים האחרונות, ואנו מתכננים לשלב באתר תחומים נוספים דוגמת תחום הסלולר, ריהוט, צעצועים ועוד".

אתר לאסט פרייס הוקם בשנת 2002 על-ידי ליאור חמו המשמש עד היום מנכ"ל האתר. ניופאן נוסדה בשנת 1986 על-ידי משפחת גיור.