פריון הגדילה ב-50 מיליון דולר את היקף הגיוס; המניה מאבדת גובה

ביקושים גבוהים נרשמו בהנפקת המניות של פריון נטוורק, והחברה תגייס 156.5 מיליון דולר, במקום 100 מיליון דולר • מחיר המניה בהנפקה נקבע על 21.5 דולר, הנחה של 12% על מחיר הנעילה אתמול

דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

ביקושים גבוהים נרשמו בהנפקת המניות של פריון נטוורק , והחברה תגייס סכום גבוה מהמתוכנן - 156.5 מיליון דולר, במקום 100 מיליון דולר. היקף הגיוס עשוי לגדול ב-23.5 מיליון דולר נוספים, אם החתמים יממשו אופציה לרכישת מניות נוספות. בסוף הרבעון הקודם היו לפריון מזומנים והשקעות בסך 156 מיליון דולר, ולאחר סיום הרבעון היא הודיעה על רכישת הסטארט אפ הישראלי וידאזו תמורת 35 מיליון דולר במזומן.

מחיר המניה בהנפקה נקבע על 21.5 דולר, הנחה של 12% על מחיר הנעילה של המניה אתמול (ד') בנאסד"ק (24.4 דולר). עם זאת, המחיר עלה משמעותית לעומת גיוס קודם: רק לפני 11 חודשים בוצעה הנפקה קודמת של החברה, בה פריון גייסה כ-60 מיליון דולר במחיר של 11.5 דולר למניה.

משקיעי החברה לא התלהבו מהדיסקאונט שניתן על מחיר המניה, ופריון  מאבדת גובה גם בתל אביב וגם בניו יורק - ומתקרבת למחיר שנקבע בהנפקה.

פריון, בניהולו של דורון גרסטל, מספקת פתרונות דיגיטליים בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום. לקראת ההנפקה עדכנה החברה על עוד העלאת תחזיות לשנים 2021-2022. פריון נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי שוק של 855 מיליון דולר.

החתמים בהנפקה היו אופנהיימר, סטיפל וריימונד ג'יימס, חתמי המשנה היו רות' קפיטל ולייק סטריט, ונידהאם שימש כיועץ.