עוד עסקת ענק בתחום הגיימינג: סוני רוכשת את Bungie תמורת 3.6 מיליארד דולר

אחרי מיקרוסופט ו-Take-Two Interactive, סוני מצטרפת למרוץ החימוש בתחום הגיימינג ורוכשת את Bungie, החברה שעומדת מאחורי סדרת משחקי הווידאו "Destiny" תמורת 3.6 מיליארד דולר

קניצ'ירו יושידה, יו''ר, נשיא ומנכ''ל סוני / צילום: Associated Press, Eugene Hoshiko
קניצ'ירו יושידה, יו''ר, נשיא ומנכ''ל סוני / צילום: Associated Press, Eugene Hoshiko

אחרי ש-Take-Two Interactive  רכשה את חברת משחקי המובייל Zynga עבור 12.7 מיליארד דולר, ומיקרוסופט הודיעה על רכישת אקטיביז'ן בליזארד תמורת כ-70 מיליארד דולר, עכשיו גם סוני מצטרפת לגל המיזוגים והרכישות בתחום, ורוכשת את Bungie, החברה שעומדת מאחורי סדרת משחקי הווידאו "Destiny" תמורת 3.6 מיליארד דולר.

Bungie גם פיתחה את סדרת משחקי הווידיאו "Halo" עד 2010. החברה נרכשה על ידי מיקרוסופט בשנת 2000, ופוצלה ממנה אחרי כשבע שנים. מאז 2011, "Halo" מפותחת ע"י 343 Industries, בבעלות מיקרוסופט. המשחק האחרון בסדרה, "Halo Infinite", הושק אשתקד.

"Bungie יצרה וממשיכה לפתח כמה מזיכיונות משחקי הווידאו האהובים ביותר בעולם, ועל ידי התאמה של ערכיה עם הרצון האנושי לחלוק חוויית משחק היא מפגישה מיליוני אנשים ברחבי העולם", אמר קניצ'ירו יושידה, יו"ר, נשיא ומנכ"ל סוני בהצהרה.

"ל-Bungie יש פוטנציאל אינסופי לאחד חברים ברחבי העולם. מצאנו בפלייסטיישן פרטנר שחולק את החלום שלנו ומחוייב להאיץ את החזון היצירתי שלנו לבניית בידור חובק דורות. המסע שלנו מתחיל היום", נכתב בחשבון הטוויטר של Bungie.