ראש הממשלה ומפכ"ל המשטרה נדבקו בנגיף הקורונה

מלשכתו של בנט נמסר כי הוא חש בטוב וימשיך את סדר יומו כמתוכנן מביתו • מהשטרה נמסר כי המפכ"ל חש בטוב • בסוף השבוע צפוי בנט להמריא לביקור רשמי בהודו וטרם נודע האם הביקור אכן יתקיים כמתוכנן חרף הידבקותו בנגיף

ראש הממשלה נפתלי בנט, נמצא חיובי לקורונה / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט
ראש הממשלה נפתלי בנט, נמצא חיובי לקורונה / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

ראש הממשלה נפתלי בנט נמצא הבוקר חיובי לנגיף הקורונה. מלשכתו נמסר כי הוא חש בטוב וימשיך את סדר יומו כמתוכנן מביתו. הבוקר יקיים ראש הממשלה הערכת מצב בעקבות הפיגוע שאירע אמש בחדרה בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, מפכ"ל המשטרה וגורמים נוספים. זאת, לאחר שאמש הגיע לתחנת המשטרה בעיר חדרה לאחר הפיגוע ונועד שם בין היתר עם המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי. גם המפכ"ל נמצא הבוקר חיובי לקורונה. על פי הודעת המשטרה, המפכ"ל חש בטוב וימשיך לנהל ולפקד על פעילות משטרת ישראל.

בסוף השבוע צפוי בנט להמריא לביקור רשמי בהודו וטרם נודע האם הביקור אכן יתקיים כמתוכנן חרף הידבקותו בנגיף הקורונה.

כמו כן, ביום שלישי צפוי להמריא להודו שר הביטחון גנץ, חוסר התיאום בין הלשכות גרם למתיחות שיא בין ראש הממשלה לשר הביטחון ולתדרוכים הדדיים אחד נגד השני בתוך משבר היחסים המתפתח בין השניים.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו איחולי החלמה לבנט וכתב "בריאות לפני הכל". שר החוץ יאיר לפיד צייץ גם הוא וכתב "החלמה מהירה ראש הממשלה. תהיה בריא אח".