מודי שפריר | בלעדי

מודי שפריר האסטרטג הראשי של מזרחי טפחות עובר לבנק הפועלים

שפריר כיהן בשמונה וחצי שנים האחרונות כאסטרטג הראשי של בנק מזרחי טפחות • במסגרת תפקידו מודי היה אמון על תחזיות המאקרו של הבנק, ועל כתיבת הסקירות הכלכליות היומיות והשבועיות ללקוחות

מודי שפריר. יעבור לתפקיד אסטרטג ראשי שווקים פיננסיים בהפועלים / צילום: אילן בשור
מודי שפריר. יעבור לתפקיד אסטרטג ראשי שווקים פיננסיים בהפועלים / צילום: אילן בשור

מודי שפריר, האסטרטג הראשי של בנק מזרחי טפחות , יעבור לבנק הפועלים לתפקיד אסטרטג ראשי - שווקים פיננסיים, כך נודע לגלובס.

במסגרת תפקידו כאסטרטג ראשי - שווקים פיננסיים בבנק הפועלים  מודי יהיה אמון על כתיבת סקירות שבועיות כלכליות ללקוחות הגדולים של הבנק (לקוחות מוסדיים, תאגידים, משקיעים זרים וקרנות גידור זרות) וכן יהיה אמון על מתן המלצות השקעה בתחומי האג"ח הממשלתי, הנגזרים, האינפלציה והמט"ח.

המעבר של מודי לבנק הפועלים מהווה חיזוק משמעותי לחדרי המסחר של בנק הפועלים הנחשבים לגדולים ולמובילים במערכת הבנקאית בישראל.

מודי שפריר כיהן בשמונה וחצי שנים האחרונות כאסטרטג הראשי של בנק מזרחי טפחות. במסגרת תפקידו מודי היה אמון על תחזיות המאקרו של הבנק, ועל כתיבת הסקירות הכלכליות היומיות והשבועיות ללקוחות הבנק (מוסדיים, תאגידים ומשקיעים זרים).

בתפקידיו הקודמים כיהן מודי ככלכלן הראשי בחברת ils brokers וכמנהל השקעות בדש.

מעבר לתחזיות מאקרו כלכליות מודי מתמחה במתן המלצות השקעה בתחומי אגרות החוב הממשלתיות, נגזרי ריבית, אופציות ומט"ח.

מודי נשוי ואב לשלושה, מתגורר בתל אביב.

המעבר של שפריר להפועלים מצטרף למינויים נוספים של מנהלים בכירים מבנקים אחרים בחודשים האחרונים, כדוגמת המינוי של מיכל קיסוס הרצוג מנכ"לית פפר לתפקיד מנכ"לית פועלים היי-טק והמינוי של חגי הוכברגר, ראש אגף הדיגיטל של בנק לאומי לתפקיד ה-CDO של בנק הפועלים.