מולטי ריטייל השלימה את רכישת ביתילי, IDdesign ו-Urban ב-100 מיליון שקל

סך הכנסותיהן של הרשתות שנרכשו, לחציון הראשון של 2021, עמד על 85.3 מיליון שקל, עם רווח תפעולי של 7.9 מיליון שקל ורווח נקי של 6 מיליון שקל

איציק אוזנה, מנכ''ל מולטי ריטייל גרופ / צילום: נמרוד גנישר
איציק אוזנה, מנכ''ל מולטי ריטייל גרופ / צילום: נמרוד גנישר

קבוצת מולטי ריטייל , המחזיקה ברשתות ACE ואוטודיפו, הודיעה הבוקר (ב') כי הושלמה עסקת הרכישה של הרשתות ביתילי, IDdesign ו-Urban, הפועלות גם הן בתחום שיווק מוצרים לבית, מידי חברת כרמל אחזקות שבשליטת משפחת איתני תמורת 100 מיליון שקל. החברה דיווחה לבורסה הבוקר כי התקיימו התנאים המתלים שנקבעו בהסכם עליו פורסם בתחילת פברואר השנה, וכי עסקת הרכישה הושלמה.

קבוצת מולטי ריטייל שילמה כ-90 מיליון שקל במועד השלמת העסקה, כאשר 80 מיליון שקל באמצעות הלוואה שנטלה מתאגיד בנקאי, והיתרה בסך של כ-10 מיליון שקל ממקורותיה העצמאיים של החברה. היתרה בסך של כ-10 מיליון שקל תשולם לאחר שנה ממועד ההשלמה.

לפי הדיווח, החברה התקשרה עם אביב איתני, שניהל עד כה את הפעילות בחברה הנרכשת. סוכם כי איתני ימשיך בתפקידו כמנכ"ל הפעילות תמורת 85 אלף שקל לחודש כנותן שירותים עצמאי.

החל מ-1 בדצמבר יוכל כל צד להביא את ההסכם לסיומו בהודעה מראש של 60 יום. מולטי ריטייל גרופ תקבל זכות שימוש במשרד, נוסף לשירותים הנלווים אליו, לתקופה של 10 חודשים, בתמורה חודשים של 35 אלף שקל.

ביתילי, IDdesign ו-Urban עוסקות בייצור, יבוא ושיווק ריהוט, כלי בית ותאורה, ומפעילות יחד 32 סניפים, מפעל רהיטים ומרלו"ג. סך הכנסותיהן של הרשתות, לחציון הראשון של 2021, עמד על 85.3 מיליון שקל, עם רווח תפעולי של 7.9 מיליון שקל ורווח נקי של 6 מיליון שקל.

קבוצת מולטי ריטייל מפעילה רשתות שיווק למוצרים לשדרוג ותחזוקת הבית, החצר והרכב, באמצעות הרשתות ACE, אוטודיפו ואייס אלקטריק. החברה נסחרת בבורסה, ושווי השוק שלה עומד על למעלה מ-420 מיליון שקל. החברה, שבשליטת קרן הפרייבט אקוויטי קדמה, מציעה מוצרים לשדרוג ותחזוקת הבית, החצר והרכב באמצעות רשת חנויות תחת שלושה מותגים - ACE, אוטודיפו ואייס אלקטריק.

איציק אוזנה, מנכ"ל קבוצת מולטי ריטייל גרופ, מסר: "נפעל להמשך איתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות עם אסטרטגיה שבסיסה מעגל רחב של שירותים מקצועיים בתחום הבית. העסקה משקפת את החזון של החברה להיות שחקנית מובילה בישראל בעולם הבית, הכולל בתוכו גם את שוק הריהוט המוערך כיום בישראל בכ-7 מיליארד שקל".