הוט תפצה לקוחות ב-70 מיליון שקל בעקבות פשרה בתביעה ייצוגית

מדובר על תביעה שהוגשה ב-2013 בטענה כי הוט לא עמדה בזמני המענה במוקדים הטלפוניים, הקבועים ברישיונה • ההסכם כולל מתווה של פיצוי שחלקו במזומן וחלקו בהטבות • הוט: "מאז החברה שיפרה מהותית את השירות וממשיכה לעשות זאת"

בניין חברת הוט / צילום: יח''צ
בניין חברת הוט / צילום: יח''צ

חברת הוט תפצה לקוחות בעשרות מיליוני שקלים בעקבות פשרה שהושגה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגדה. הסכם הפשרה יוגש לאישור בית המשפט וייכנס לתוקף לאחר מכן.

מדובר בתביעה שהוגשה ב-2013 בגין התקופה שהחל מ-2008. לטענת התובעים, הוט לא עמדה בהוראות הרישיון לעניין זמני המענה במוקדים הטלפוניים.

בהמלצת בית המשפט, הצדדים ניהלו הליך גישור והגיעו להסכם פשרה לפנים משורת הדין. ההסכם כולל מתווה של פיצוי שחלקו במזומן וחלקו בהטבות. ההסכם הוגש היום (ב') לאישור בית המשפט ועדיין כפוף לאישורו.

הפיצוי מורכב מהטבות שתעניק הוט ללקוחותיה באמצעות הטבות תוכן ושדרוג ציוד או מזומן בסדר גודל של כ-70 מיליון שקל.

מהוט נמסר בתגובה: "הוט מברכת על הסכם הפשרה שהושג בהליך גישור בהמלצת בית המשפט, במסגרתו יוכלו הלקוחות ליהנות מסל של הטבות. ההסכם עדיין כפוף לאישור בית המשפט, ואנו נעדכן את הלקוחות מבעוד מועד על קבלת ההטבות.

"מדובר בתביעה שהוגשה בשנת 2013 ואשר רלוונטית לאירועים שהתרחשו מאז 2008. מאז הוט שיפרה מהותית את השירות וממשיכה לעשות זאת, לרבות השקת ערוצי שירות דיגיטליים, שדרוג מערכות, גיוס והכשרת נציגים ועוד".