מינויים בצמרת ההסתדרות: המנכ"ל מחליף את הבכיר שתמך בעופר עיני

מנכ"ל ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי, מונה לתפקיד יו"ר הסתדרות עובדי המדינה • סמנכ"ל התפעול והשירות, דודו בצלאל, מונה למנכ"ל ההסתדרות במקום אלקלעי

עו''ד אופיר אלקלעי / צילום: דוברות ההסתדרות
עו''ד אופיר אלקלעי / צילום: דוברות ההסתדרות

מנכ"ל ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי, מונה לתפקיד יו"ר הסתדרות עובדי המדינה - כך הודיעה היום (ה') ההסתדרות. אלקלעי יחליף בתפקיד את אריאל יעקבי, שפורש אחרי 16 שנות כהונה ולאחר שבבחירות האחרונות לראשות ההסתדרות תמך במועמדותו של עופר עיני, שהפסיד ליו"ר ארנון בר-דוד. המינוי אושר על-ידי מוסדות ההסתדרות וייכנס לתוקף באופן מיידי.

עם כניסתו לתפקיד יו"ר ההסתדרות ב-2019 מינה בר-דוד את אלקעי לתפקיד ראש המטה שלו ומנכ"ל הארגון. במקביל לתפקידו הנוכחי, אלקלעי הוא גם חבר בוועדת המינויים ובמועצה של המוסד לביטוח לאומי.

במקומו של אלקעי, בר-דוד בחר לקדם למשרת מנכ"ל ההסתדרות את סמנכ"ל התפעול והשירות בארגון העובדים, דודו בצלאל. בצלאל צמח בשורות ההסתדרות ומונה גם הוא ב-2019 לתפקיד הסמנכ"ל. 

דודו בצלאל / צילום: דוברות ההסתדרות
 דודו בצלאל / צילום: דוברות ההסתדרות

אלקלעי (53), נשוי ואב לארבעה, מתגורר בקיבוץ הראל. הוא יוצא יחידת שלדג 51, בוגר תואר ראשון במשפטים במסלול האקדמי של המכללה למינהל ובעל תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת חיפה. בצלאל (40), נשוי ואב לארבעה, מתגורר בירושלים.