סטטיק מסלק את ג'ורדי מהבית, אבל שניהם יחד עושים את העבודה בשביל פרטנר

המסר בפרסומת החדשה של פרטנר אינו ברור, אך בזכות היותה מהוקצעת, צבעונית ושמחה היא מתברגת בראש מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של המתחרה פלאפון מדשדשת בתחתית הטבלה, ואילו פז מנסה למשוך תשומת-לב עם בובת פרווה צהובה

סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: מתוך הקמפיין הרשמי
סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: מתוך הקמפיין הרשמי

נתחיל בעובדה היבשה: הפרסומת החדשה של פרטנר וסטטיק (באמצעות מקאן תל אביב) עובדת. וליתר דיוק, היא הכי זכירה והכי אהובה השבוע. אבל היא לא מספיק ברורה. האם המסר שלה הוא שאפשר לקבל גם נטפליקס באותו מנוי? האם המסר הוא שחברים זה ניג'וס ועדיף לחפף אותם מהבית, ולשבת לבד מול הטלוויזיה? ואיפה פה הטריפל? צריך לצפות יותר מפעם אחת כדי להבין מה התשובה.

יש לכם 2,000 שקל לקידום המותג שלכם. באיזו פלטפורמה כדאי להשקיע? | שאלות ותשובות
המלחמה על העלאות המחירים: מחסור אפשרי במוצרי יוניליוור בשופרסל 

בתחילת הפרסומת קם הפרזנטור הקבוע סטטיק מהספה, ומנסה להיפרד לשלום מהמפיק שלו ג'ורדי, שדווקא מעדיף להישאר לעוד משחק. בהמשך סטטיק מדלג בין המון סדרות בינלאומיות, וגוער שוב ושוב בחבר שלא יודע מתי ללכת הביתה. סיטואציה מוכרת לרבים, שתמיד אינה נעימה. אי אפשר לצפות בסדרות יחד?

ועוד שאלה: למה בכלל הביאו את ג'ורדי? האם זה כדי שנדע באיזה צד הוא אחרי פרידת הצמד המצליח של השנים האחרונות (בצד של הפרזנטור, כמובן, לא של השני)? ולמה השניים שיצרו כל כך הרבה שירים מוצלחים צריכים להשתמש בשיר של מישהו אחר, קליט ככל שיהיה? (יאללה לך הביתה של שרית חדד, שכתב קובי אוז).

 
  

אפשר להמשיך ולשאול שאלות, אבל בשורה התחתונה, הפרסומת מהוקצעת, צבעונית ושמחה. אם לוקחים בחשבון שהיא גם המושקעת ביותר השבוע על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עם 1.8 מיליון שקל, ברור מדוע היא מובילה את הטבלה.

מול כל המאמץ הזה בולטת פשטות הפרסומת של המתחרה פלאפון עם יהודה לוי ונועה קירל, שמציעים iPhone14 עם הנחת טרייד אין. בהתאם למה שנראה כחוסר השקעה (זמני?), הפרסומת מתמקמת במקום התשיעי בלבד מבחינת זכירות.

שתי פרסומות זוכות לרמת אהדה דומה השבוע, ומתמקמות במקום השני. נתחיל עם פוקס, שמציגה את קולקציית החורף עם קריאיטייב לא מקורי (דמויות שמשתכפלות), אך עם ארבע דמויות פופולריות.

קמפיין קולקציית החורף של פוקס / צילום: מתוך הקמפיין הרשמי
 קמפיין קולקציית החורף של פוקס / צילום: מתוך הקמפיין הרשמי

המקרה של חברת האנרגיה פז שונה: בשבוע שעבר היא עלתה לאוויר עם שני קמפיינים, האחד לרשת הנוחות yellow (הופה עז), והשני לתחנות הטעינה החדשות שלה - והוא גם זה שמתברג השבוע בדירוג. בובת פרווה צהובה ענקית נבחרה להוביל את המסר שהחזקת מכונית חשמלית יכולה להיות קלה יותר עם פז, והנה אפילו נשים וכלבים חושבים שהבובה חמודה. האם זה הבידול מהמתחרות? כמובן שלא, אבל הן, נכון לעכשיו, נשארות בחוץ. 

קמפיין פז Charge / צילום: מתוך הקמפיין הרשמי
 קמפיין פז Charge / צילום: מתוך הקמפיין הרשמי

זינוק בהשקעה
ההשקעה בפרסום מזנקת, מ־26 מיליון שקל ל־34 מיליון שקל השבוע.

נתראה בשלשות
גם השבוע מקאן תל אביב הוא המשרד היחיד שמצליח להכניס שלוש פרסומות לדירוג.

מחכים בטרמינל
קבוצת פוקס הייתה השבוע לאוויר גם עם פרסומת לטרמינל X, אך זו נותרה בינתיים מחוץ לטבלה.